Direktlänk till inlägg 14 november 2008

Fint igen

Av beatrice - 14 november 2008 23:55

Pappa sa förut att jag under helgen måste jobba på loggan till Fernlöfs som jag gjorde i grafiskan. Huh? "Den måste vara klar till i jul". Men vaaae. Jag ska bara arbeta om lite smågrejer så vill han ju verkligen använda den. OPA! Detmåste jag ju säga, det är inte dåligt heller. AHMEN fy fan vad kul! :D Jag blev ju hur glad som helst, iiiihh :) Så med lite tur finns den nya loggan med på hemsidan, till att börja med, fram mot jul. Jag är mychhhhet glad :) tiiuh.


Förresten var det visst en Linnéadarling Bäckström som ringde och väckte mig ur mig skönhetssömn i soffan. Baah! Lite skvaller, sånt är kul, hahah ^^, Men wraah! Lite tjôt om imorn, sånt gillar jag :) Fy fan vad det ska bli kul imorn, miuuuuh! Det blir en redig fylla har jag små aningar om, wehehe (6) Ser fram mot massa glamour, dock utan Sids discodojor, hahahah :D Sweeet.

Nej. Sova blir ju faktiskt nu. Jag ska ju upp tidigt imorn. Ska vara hos mormor vid 12 och det är nog bäst att vara klar då antar jag.. Dusch, smink, hår, kläder, kläder för senare på kvällen. Jag får det stressigt. BAH! Feint (y) Men iiihh, det är början på en bra helg. Puss DAH! x)


if one day you wake up and find that you're missing me,
and your heart starts to wonder where on this earth I can be

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards