Alla inlägg den 23 november 2008

Av beatrice - 23 november 2008 20:03

En underbar helg tillbringades hos Johan :) Fy fan vad mysimysimysimysipysi :) Har typ bara tagit det lugnt. Gick mörk promenad till och från wow-Martin i skogen. Hahah, han är rolig han ^^, Ficklampa och gejer, haha spännande ;) Inte varje dag heller. Kallt och grejer. Jag älskar det! Ärligt. Jag inser det mer och mer för varje dag som går.. Johan är verkligen den bästa som finns. Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra om jag inte hade honom. Om det inte skulle vara Vi. Det skulle inte finnas någonting kvar av mig. Han betyder så fruktansvärt mycket för mig. Min älsking. Pussis, oh ja.


Jag åkte hem idag på eftermiddagen. En konstig hemfärd.. Mycket konstig. Jag trodde det var slutet av allt. Av mitt liv. Något hände.. Men efter att bra samtal med Johannes kändes betydligt bättre nu. Han är en bra vän. En riktigt vän. Som förstår.  Långsamtal med Ronjababy också. USCH vad längesedan vi pratade! ;o OPA! Och sågs! Ledsamt igen.. Bjeeee. Men snart, bio inom kort? Hahahhahah, vill du går på bio? HAAH, jag döööör! xP Men det blir nog fint med lite vampyrer, eeeeh.


Det är en ganska bra samtal just nu. Det är konstigt. Men det sista blir bra. Ett sista ord, nu är jag också lite lättad. Det blir bra.

Förresten. Imorgon börjar APUn. Ska vara där 8. Åker hemifrån 7.14 EEEEH. har jag nämt det förut? Jeyjey, i vilket fall är det synd om mig. Hoppas innerligt att det är värt att vara där två veckor.


Här hemma.. Mycket fint. Nya Gustavjanska köksbordet och stolarna är på plats. Mamma sätter upp lite stjärnonr i fönstrena, Paul Potts står på, gallen är kvar, vardagsrummet är nästan klart. Jag njuter. Vintern är på väg. Allt känns bara bra nu :) Lycklig? Jag tror det.


förlåt mig, men du är allt jag har

/b

Ovido - Quiz & Flashcards