Alla inlägg under september 2008

Av beatrice - 30 september 2008 11:28

Shit vad ovärt. Egenligen.. Vi gör ingenting.. Ska skriva en jobbansökan om oss själva i form av en annons. Jag undrar om någon över huvudtaget gör det? ..Ja, förutom sid då kanske. Jag ve tinte. Jag fattar inte hur vi ska göra ens..  

Fan vad jag längtar till helgen. Det kommer lbi så jävla underbart bra, bäst, kul, jag döör! Nej, för jag har inte alls höga förväntningar? Möhöhö.. Men det kommer nog bli kul 8) Ronja Mälle Linda Anna Johan Johannas.. Och jo, Linnéa och Carro ska väl visst med. Tveka ens, mongobarn! 


Wäk, jag är kissnödig. Typ jättekissnödig. JAg tror det är dags att kanske.. Möjligtvis, gå till medietoaletterna. Eller, ås gör jag helt enkelt det en annan gång, innan jag dör.



I have never felt so

fucking great

/b

Av beatrice - 29 september 2008 20:04

Det kunde inte ha blivit en bättre helg. Aldrig att det kunde..!

Lite missförstånd i fredags, lekte inte med Ronja och Linda.. Men det blidde inte så. Istället blev det bio med älsklingspojken och Johannes. Hur störd film som helst, haha! Men ganska roligt ^^, Det var en massa mys, tjuuuu! Träffade Malle, Emil, Josef och hans brud där också ju. Inga fel heller :) Sedan blev det hem för att sova. Lördagsmorgonen startade 5.00 när jag gick upp. Det bar av mot Stockholm. Pappa skulle springa Lidingöloppet, jag och mamma följde med för att göra av med lite pengar på stan. Hur mysigt som helst! :) Älskar att shoppa med mammi :) Hon spanade förresten på Rikard Wolf, vilken babe! Grrrrrrr, give me more! Bje, det blev inte så mycket köpt för mig, men det är bra. Det blev några tusen brända, uj uj..!  Nu är jag fattig kines som inte ska jobba förrän i jul. Owaah :F Weheheh! Jag var helt jävla utsliten när vi åkte hem. Död. Men när min baby var här var det självklart att följa med x) miiiiuh! Det var kul, vi hade kul ^^, ...Men jag har inte bestämt mig än om det är bra eller dåligt att alla känslor kommer fram med alkohol i kroppen. Men jag gillar inte tårar.. Aldrig.  Men det blev bra. Riktigt bra. Det har nog inte varit bättre, tror jag? Kärlek är det bästa som finns <3


Idag var en bradag. Sovsovsovsovmorgon är gott (y) Det blev ingen cykling till skolan, jag... Orkade inte. WÄK! Dåligt.. Men det blev bussen med Oscar, sånt är inga fel heller. Korrikorr 8)  Lite sällskap av Båsis också, hahaha! GOETT, det lukar braaaaaa!  Mattelektionen var svår.. Mulimedian var slö. Sedan blev det massa snackis med Linnéa, Carron och Malle på stan. Det är bra. De är bra. Jag gillar! :) Väl hemma var jag duktig och städade mitt rum. Vad sägs om det, ens? Duktig kicka skulle jag vilja höra! WraaaH. Ringde Cathrine och tjötade lite också (y) Ingen påhälsning i Götet blir för min del i helgen. Neee, för på fredag går tåget till Sunne, duvet ;) Blir kalajs och mys och miiiiiuuuuhh! Fy fan vad bra. Jag längtar. Jämt, litegrand (a) Ganska mycket faktiskt. Satan vad kul, aaaaaooouhh! :D


Nej. Jag måste kissa.. Nuuuuuuuu..! Sedan blir det TV, sedan telefonsamtal med Johan innan jag ska nanna. Det blir nog kalasbra. Jag älskar. Älskar.


You'll be my vacation away from this place
You know what I want

/b

Av beatrice - 25 september 2008 18:03

Det blev en godmorgon. Ingen text blev ju..

Johan kom hit. Det var desto trevligare.



Skolan var rätt konstig idag. Men det var bra. Svenskan var lite lull och försöka göra iordning för redovisningen imorgon. Fan. Nu kom jag på att jag glömde mina papper i skolan som jag skulle skriva om. Inte fullt så lyckat kaaaanske... Sen vart det idrott bara kvar. Typ, styrketräning. Det var kul 8) Jag och Carro hade underhållning framför oss mest hela tiden, höhöh (a) Det är kul..! Men jag var fan trött. Jettetjött! Skönt.. Förresten. Idag ska jag faktiskt lägga mig tidigt. Det behöver jag bestämt. De där mörka ringarna underögonen bara växer och växer. Inte särskilt great måste jag säga. Så, är jag väl ganska sliten antar jag. Bäääää..! Jag känner mig rastlös.

Det blir nog att lägga sig i sängen som luktar Johan och läsa bok. Jag kommer ju inge längre i den där boken som jag läser till svenskan. BJEBJE! Jag jobbar på det.. Förresten. Om du hittar mig död lite senare är det antingen för jag har längtat ihjäl mig eller möjligtvis förätit mig på äpplen. Det märks..


You know I got black eyes
But they burn so brightly for him
Mine is a blind kind of love

/b

Av beatrice - 24 september 2008 12:11

Det är 24 september idag.

Det är en månad sedan jag och Johan blev tillsammans.

Det känns bra :) Riktigt bra. Puss för det


Det blev ett impulsåk till Sunne efter skolan igår. Eftersom engelskan var inställd  slutade vi 11.50. Jag hade egentligen tänkt mig till kmti efterosm det var alldeles för längesedan jag var där. Men tja, istället begav jag och Malle oss till tågstationen och tog tåget mot Sunne. Lite serious talk hanns det med också. Sånt är alltid bra. Faktiskt. Fan. Ja, det är bra.. Lite jobbigt, lite hemskt. Ganska mycket. Men mest bra.

Det blev ett besök hos Päpie, som förövrigt inte var där.. Sedan mötte vi pôjkera och vi åkte hem till Johan. Myyyyysi! (..Och nej, nu menar jag inte mysi, utan, att det var mys ^^, MEHEH). Martin kom på besök också en sväng också, trävligt! Efter ett tag bar det bort till Johannes ett tag. Han visade förresten LilleSkutt-orgasmen? HAHAHH, fy fan vad cp i ansiktet ens! Höhöh.. Jag skulle hem till Karlstad med pappa och det blev bara bajs av allt. Jag hatar att det inte spelar någon roll vad man än gör så blir det inte nog bra. Jag kan väl kort sagt säga att det blev en ganska deppig kväll. Var bara ällmänt besviken på allt och alla och såg på hemskt program om krig i Afrika. Läste lite bok till svenskan också. Som tur var ringde jag Johan senare på kvällen.. Det var behövligt. Eh, ja. Det blev bra snack, jag behövde. Allt det där.. Som jag aldrig har tänkt på. Som jag aldrig har velat se. Jag funderar för mycket. Jag vet att jag tänker för mycket. Men, kanske inte alltid särskilt långt? Det är kanske så, jag kanske bara är sån, inte vet jag. Det var skönt, på något underligt sätt, att se på situationen från en annan verklighet. Det behövs ibland. Jag förstår inte att han pallar när jag knappt gör det.. Jag la mig efteråt, helt utsliten. Förvirrning blandat med lättnad. Johans röst. Mammas röst. Pappas röst. Ronjas. Malles. Cathrines. Gabriels. Josefs. Linnéas. Carros. Alla i mun på varandra, högt. Ekande. Högre och högre. Huvudverken exploderade, jag mådde illa.. Ont imagen. Sedan somnade jag. Tack..


Idag känns det bättre. Betydligt. Jag är trött, sliten. Men det går över. Jag får nog sova tidigt eller något. Sådant som jag planerar varje dag, men som aldrig blir av. Det är nån typ föreläsning om pressetik i bografen med Lars Hedelin lite senare. Jag har en svag känsla av att kanske.. Risken är stor för att jag kommer slummra till.. Det går nog bra.
 Jag ska till stallet idag i vilket fall. Tidigare än vanligt, det blir skönt. Hoppning på gång också har jag för mig? Har fått tycke för Spot nu, kanske vore roligt att hoppa henne idag :)



Men ja kan inte sluta tänka på det. Johan. Det är helt sjukt vad bra han är. Hur kunde jag ha en sån tur och träffa honom, ens? Jag förstår det inte.

Jag saknar honom. Jag saknar Ronja. Och Malle, Linnéa och Carro  är förjevla bra. Men puss!


men ingen är där, när du vänder dig om.

jag undviker så skickligt, vant, din bedjande blick.

/b

Av beatrice - 22 september 2008 16:59

Jo men visst, det var skönt att sluta 30min innan. Jag tycker att det där med multimedia är ganska dött. Tråkigt, helt enkelt. Vi fortsatte jobba i flash idag, lite motion-grejer med bilder och sen testade vi göra ljud i nåt annat program. Det sista fattade jag itne värst mycket av och var ganska ofokuserad. Orkade inte. Skulle varit skönare att vara hemma idag. Men, skolmotiverad som jag är så pallrade jag mig faktiskt iväg. 


Kund einte ha fått en skönare väckning imorse. Jag var uppe ganska sent igår och var därför trött, mer trött än vanligt, i morse. Sovmorgon ju och började inte förrän 11.55, så mapa väckte mig ju inte imorse. Drömde om att det plingade på dörren. Konstigt.. Flera gånger. Jag vaknade till och tyckte det kändes verkligt. Sen fattade jag lagom fort att det var Johan som stog utlåst på framsidan o plingade. En tjött Bea kravlade sig upp.. Död.


Mychhet skönt att sitta på Linnéas pakethållare in till stan efter skolan må jag säga. Jag gillar speciellt de där lite större guppen.


HAHAHAHAH. Jag har kul! Min Ronja har haft påhälsning i natt av någon okänd. Jag tycker det är spännande (6) MEHEHEH. Men hon är gangstafettah och jag får aldrig nåt rakt svar från henne! Hahah, stöööörigt! (Okej, Johan. Jag erkänner att jag fattar lite bättre vad du menar nu med raka svar^^,) I vilket fall så är Ronja usel på att ge konkreta svar och ge mig detaljer. Jag måste säga att jag blir djupt besviken.

 När ses vi nästa gång, lilla filckan? eeeeeeeeh. 


Jag måste bekänna en sak som faktiskt tynger mig. ..Ganska mycket.

Shit. Jag har insett hur jävla drygt det är att skriva förhand! OOH MAJ FAKKIN GADD! :K Tänkte srkiva lite dagbok förut.. Plötsligt bara insåg jag faktum, det  ta sjukt lång tid. Man har aldrig någon motivation. Typ tråkigt. Det har varit roligt.. Ska nog ta och skriva ut boken, sen får det bli något annat. Shit. Efter sex år av konstant skrivande i de där böckerna.. Det kanske inte tar slut nu. Vi får se.  Kanske mer om ett tag. Bara inte nu. Jag orkar inte. Det är inte kul ju.


I'm a movement by myself
But I'm a force when we're together

/b

Av beatrice - 21 september 2008 22:41


Helgen blev riktigt bra ändå, trots allt som hände och bajs. Johan stannade i Karlstad ett tag innan han, Johannes, Martin coh Daniel for till Årjäng. Sjukt skönt att få träffa min baby!

 Det bestämdes att jag och Malle skulle komma efter dem pålördagsmorgonen. Och jeees, så blev det. Jag kravlade mig faktiskt upp 06.20 (på en lördag, omg!) för att hinna medbussen inne i stan som gick 07.40 Ujujuj, helst störd bussresa till att börja med, på granbussen. 

Jag och Malle var aningen övertrötta efter en natt utan särskilt mycket sömn för någon av oss. Det blev massa kent ur mobilen och vi roade oss med att göra om låttexterna så allt hade en och samma handling; bajs.  Blåjeans blev bajsjeans och medan Jocke frågade 'varför får jag inte på mig dina blåÅ jeans?' undrade jag och Malle; 'varför får jag inte på mig det du bajsar, ut?' HAHAAHHA, kanske lite lame, men en lördagsmorgon klockan 8.00 är detta fantastiskt kul.


Vi gick av strax innan Årjäng och kände oss utlämnad till vargarna. Dock kom Johan och hämtade oss ganska snart och det var en stor lättnad vill jag lova! Så det bar av till hans mamma och vi sov, sov, ett tag med de andra pôjkera eftersom de inte orkat sig upp. Det blev mys o pys o dusch o frukost o mys o pys o titta på häst o mys och sedan tog vi en tur in till Årjäng där det var mârten. Heheh, lite kul att det första vi ser när vi kom in till centrum, var Stefan ;) Stefan och Årjäng liksom, de är ett! Sweeeet, höhöh. Sedan stötte vi faktiskt på Putte i klassen också ^^, Massa folk och grejer, sol och trevligt, men vi åkte hem. Gooott med duschhhh! Hahah, för vi luktar dåligt eller?  Efter mera mys och grejs vart det dags för mig och Mälleblinda att fara hem mot Skåre igen. Den där bruden dissade mig på bussen, men jag antar att det var en god gärning eftersom jag då fick sova i princip hela vägen till Karlstad. ..Undantag att skriva lite sms till Johan och prata med Linnéa i telefon.


En trevlig överraskning i morse när jag vaknade; SOL!  

Började läsa lite bok, till svenskan. Kan nog vara bra att börja nu, fan 400sidor och recenstion på det och massa dret. BÄ! Men det verkade rätt bra, Tusen strålande solar. Flyga drake är ju bra, samma författare och grejer, så det ska nog går bra att läsa kan jag tänka mig 8) Senare på eftermiddagen kom Johan hit. Såg  film med Johannes och MAlle.



Johan Pettersson, jag älskar dig.



/b

Av beatrice - 18 september 2008 22:17

.

Av beatrice - 18 september 2008 17:33

Tjuuuuuuuuuuuuoh! :D'

Jaa, det är klarrrrt. Jag fick brev från Pliktverket nu som skriver;

"Pliktverket bifaller din ansökan om att få antagningspröva. Kallelsen får du minst en månad före den dag du ska antagningspröva. I den står vilken dag du ska antagningspröva och hur du ska åka".

Ja, men det känns bra ;) Det blir att börja ligga i hårdträning lite längre fram då^^, Mja, kanske vore något att börja redan nu, men vafan.. Jag känner mig lite trött? Höhöh.. I bästa fall går jag och Ronja ut på en kvällspromenix lite senare iaf. För det ge ju så sjuuuuukt mycket så jag dör! GAAAAHR! ..Och förövrigt känner jag mig ganska seriös, jämt, när jag skriver. Hur som helst hoppas jag att jag och Ronja ses ivkäll. Det vore mys :) Måste plugga matte också. Skriva musikminnet. Ha serious talk med päronen. Prata med Johan. Ja, annars är det rätt chill (y) Möhö. Och jag gillar Staind - Zoe Jane, den är bra :) Den är Johan och jag. Det gillar jag ännu mer :) MIIIUH!

 ...För jag gillar minkpälsen jag fick av mormor också. Ärligt.. Jag är kär!  Satan vad jag vill att det ska vara lite vinter nu! ..Åtminstonde kallt så man kan klä sig varrrrrrrrrmt och burrigt. Uh så gott :) Nästa helg blir det Stockholmsshopping med mamma också när papppa springer Lidingöloppet. Och dåååå får det bli att hitta ett par riktiga läderstövlar eftersom att mamma inte tycker mina duger, haha. Den är snäll ^^, Förhoppningsvis blir det massa köpt och massa trevligt :)  OCH. Jag hoppas det inte blir ner till Götetför att måla samma helg som det är mârten i Sunne. Deeeeeet går inte, nej nej nej! ;o Hahah, vore ju katastrofffffffff! Öh, eller typ så. Jag har ju hört talas om att det blir lite kalas i Ronja & Annas lägenhet då. Right? MÄHÄHÄH (6) Vi får se hur det blir. Vore nåt, jäää.

 Men det verkar bestämt som det är pluggning på gång nu. Sen prat med mämi, sen ringa Johan, seeeeen promenix med favorittjejen? <3 En fet puss för jag gillar det! :)


me and the girls gonna' shake the room

/b

Ovido - Quiz & Flashcards