Alla inlägg under september 2011

-

Av beatrice - 27 september 2011 13:46

I noticed you around, I find you very attractive.

Umm... Would you go to bed with me?

Av beatrice - 20 september 2011 20:01

Ja ja ja ja ja ja ja.

Typ  gött kött att börja sin lediga dag med att klockan ringer 06.20 Typ drar på sig (skönaste) mysisen och åker till jobbet för att lära sig räkna pengar och zzzzå kl 7. Hängde även kvar typ en timme efter att jag slutat. Bra liv ändå.


Typ lite virrig i hövvvve nurå. Vad blir det ens?

Men tror jag(ok, och Johan) fixat lägenhet nu. Den e grrreeii!  Och Johan kommer upp nästa vecka. Den e också grei liksom! :)  Vill typ flytta nununu, vill ha mit eggggget, det vore nice å zå.


Det spås  en bra helg daahh :) 



/b

Av beatrice - 10 september 2011 21:45

Ja, då var jag tillbaka i Oslo igen.

Tillbaka på Parkveien.

Tillbaka till Bit.

Tillbaka till allt här.

Så likt.. Men ändå så väldigt annorlunda.


Jag var så extremt nervös inna jag gick ner till jobbet i torsdags, haha... Efter en timme kändes det som jag inte gjort något annat. Så man finnes sig snabbt antar jag. Med allt.

Imorgon ska jag kolla på en lägenhet. På Bogstaveien. Stor, tvättmaskin, diskmaskin, kyl/frys, ugn.. Allt liksom. Och bra pris på, iaf om man delar på två... Johan...... Kom....... :)


Funderar på lite mat.. Kanske lite film, kanske lite bok, kanske sova tidigt, kankse tvätta fötterna å zåå... Allt är i sin ordning.


/b

ehe

Av beatrice - 5 september 2011 11:41

VÄRY VIKTIG OKKKKK


Vad heter du? - Beatrice
Vart bor du? - Karlstaddddd för tillfället, de e nize
Trivs du där? - Ja?
Brukar du läsa horoskop? - På riktigt ja, idag stog det att jag skulle på nån resa.. sitter här å väntar nu!
Har du körkort? - prövotiden ee snart slut!
Äger du några converseskor? - nnnnnnnääääääääääääeeeeeeeeeeeeeeeee
Favoritdjur? - sniglar å spindlar å ormar å sånt.. mm... tyckka de e bråå
Vad spenderar du dina pengar på? - inom kort blir det iaf på fet hyra
Festar du? - är för gammal för sånt, kroppen orkar inte med....
Sprit, cider, vin eller öl? - silvergrogg på sprit å vatten funkar väl om det ska va på det viset
Brukar du bli för full? - nej
Antal kuddar i sängen? - två som jag inte använder
Kan du baka bullar? - bäst
Bläck eller blyerts? - tusch å zå
Mc donald's eller burger king? - bara jag får mat i magen är jag väl nöjd
Är du allergisk mot något? - ne. kankse
Äger du ett busskort? - KÖPTE ETT I LÖRDAGS:D:D:D:D::DD:D:D:D:D:D:D
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - blå ellllee rosa
Hur ser du ut idag? - morgonrock, okkk? hur skulle jag klara mig utan den? å tofflor
Vad såg du senast på tv? - golf
Hur svarar du i mobilen? - vad vill du mig egentligen?
Vem ringde du senast? - johan/ove
Vad sa den du ringde? - att han tyckte att vi borde ha det såhär bra varje dag(det är faktiskt seriöst!)
Antal timmar sömn inatt? - kan inte räkna så långt
Sov du ensam? - hm, nä, det låg nån brevid å klängde
Vad innehåller din favoritnattmacka? - mmm jag går ganska ofta upp å äter på natten

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: jag. och johan.
Såg dig gråta: mamma 
Fick dig att gråta: massa saker
Du delade en drink med: jag tar allt själv
Du gick på bio med: när var jag på bio senast??
Du gick på stan med: min afrikankompis Louise :d
Skällde på dig: jag får aldrig skäll, jag är för bra
Skickade ett e-mail till dig: nån med lägenhet

SAKER...
Tar du droger? - morgon middag kväll
Vem är din bästa vän? - har ingen
Vad är du mest rädd för? - va själv å zå
Vilka kläder sover du i? - burkan :)
Vart vill du gifta dig? - på en äng, en sommardag, 13gr och regn 
Vem hatar du verkligen? - jag älskar
Har du varit kär? - jadå
Kör du bil? - aaaaaaaaaaaaa
Har du ett jobb? - det är typ det enda jag ha det
Gillar du att ha folk omkring dig? - asså.. nee.. jag är såndär folkskygg
Är du ett hälsofreak? - ja. hela tiden. dygnet runt. det är asviktigt

SENASTE...
Låt du hörde: - in the summertime - mungo jerry 
Film du såg: - vet inte riktigt
Drink du köpte: - jag gör mina egna, dom är skitgoda å fina å allt
Sak du stal: - minns inte exakt, men nånting med.. lamborghini?
Mat du åt: - johan gjorde macka åt mig till frukost
Gången du åt en 7-Eleven korv: när åt jag inte en?

FÖRSTA;
Första bästa kompis: - elin tränk, lite superdearésoppa 
Första jobb: - Sålde kanske två majblommor i 4an?
Första inhandlade skiva: - nordman var favvon :)
Första förälskelse: johannes på dagis grrrr....
Första begravning: två år sen typ
Första piercing/tatuering: - tatuerade nyss in en häst som galopperar över gröna ängar över hela ryggen, massa fina färger och glitter och så, asnöjd
Första fiende: - vet inte

SENASTE;
Senaste människa du slog: - slåss aldrig
Senaste stora bussresesan? - hur stor är stor då? ca 10 hållplatser i lördags
Senaste långa telefonsamtal: - hela tiden
Senaste dusch: - tror det rör sig om 2007 någongång
Senaste irritation: - pekka

Ovido - Quiz & Flashcards