Alla inlägg under oktober 2008

Av beatrice - 31 oktober 2008 14:50

Inte mer än en timme kvar på arbetsdagen. Det har gått undan, även om de tinte varit allt för mycket att göra. Slå in många paket..:)


SERIÖÖÖÖÖÖÖÖST, jag dör! Vilka jävla gubbar det finns. Jag kna ju kort sagt säga att jag hatar jävla gringubbar som hatar tjejer.  Åt helvete, dö ens. Sådana som han som just var inne, borde fan inte få finnas. Uh? :S Försvinn urmin åsyn.



Vi stänger om 45min nu. Skönt. Jag ska fika lite så är det inte så mycket kvar. Sedan övningskör jag hem, det blir roligt. Höhöh, förresten. Det är kul. I förmiddags kom Martins mamma in, kände tydligen pappa? Ja, Martin... I Sunne.  Sen var Johannes pappa inne igår, Elin Magnussons bror var inne och hämade grejer. Daniel kikade in utan att se något. Det är roligt :) Heeeh. Nu kom surgubben tillbaka. DÖ!


I need someone like you..

/b

Av beatrice - 30 oktober 2008 16:05

Det är inte värst långt kvar på dagen nu. Vi stänger om 1h 55min. Det är bra vettja, lite illa mår jag. Men det går bra. Får man pengar så går allt bra. Förresten fick jag förskott på lönen så det känns ännu bättre. Dageb har varit ganska lugnt. Förmiddagen var stendöd, lite drygt. Men jag höll mig sysselsatt i psykhörnan. Dammat i alla bokhyllor. Förresten, i de flesta av de andra hyllorna också. Arbetsskada redan nu, ont i handleden. Fast, det vaknade jag med hos johan. Underligt.. Kommer ganglionen tillbaka? Rackarns.. Det gör ju lite halvont måste jag erkänna. Jeyjey, jobbning blir imorgon med. Men vi har tydligen öppen till 16, så det blir hem lite tidigare och antagligen till Linnéa på hardcore senare på kvällen ^^, Ingen dret heller, ska bli riktigt nice :)

Har haft besök av Gocken idag också. Vilken pärla! Honom ksulle man vlija dela sänge med, mmmmmmh! Nja, kankse inte riktigt så freshy? Gammal alkis som darrar så jag tror nacken ska hoppa ur led på honom, tungan är kolsvart av snus och hänger långt ner mot bröstet, dregglet rinner.. Han är rätt snygg (y)

Fan vad varmt det är åt fötterna. Skönt..! Ska nog fika lite snart.. Och nu märker jag att jag inte har ett dugg att skriva om. Har inte värst mycket att göra heller.. Så, jag fikar om en kvart istället. Då är klockan snart 16.45 och då är det inte mer än dreyg en timme kvar. Det är fint :) Förresten, på tal om allt. Jag gillar söta människor! heeeeeh.


jag vill bara höra dina hjärtslag

/b

Av beatrice - 29 oktober 2008 21:35

Jag åkte hem från Sunne idag. Har tillbringat några dagar hos Johan. Det är skönt med höstlov. ..Och lite snö imorse. Johannes har hunnit fylla 19år och vi var där och åt tårta. Mys! När jag åkte hemifrån tänkte jag "fy fan vad skönt det ska bli att komma hemifrån, jag orkar inte vara här mer". Ironiskt nog kände jag en enorm hemlängtan när jag satte mig på tåget hem. Det är så jävla konstigt. Det spelar ingen roll vart man är, vad man gör, det är aldrig nog bra. Varken för mig eller för dig, eller för dem eller oss. Eller för vem fan som helst. Än en gång kommer den där jävla tvåan upp igen. Hej nr2, jag gillar dig. Du räcker till, ibland. Men självklart bara när jag vill. Stämmer... Jag har lärt mig att det finns ingenting som spelar någon roll längre. Det finns ingen som orkar bry sig. Det blir som det blir (för att citera en slaffsig Tobias) och det är bara att acceptera. Energin är som bortblåst och jag har ingen aning om hur den ska kunna komma tillbaka. Jag vet inte ens om jag vill ha den tillbaka?

Jag står ut med allt. Jag gör verkligen det. Allt. ..Utom en sak. Tårar. Jag fattar inte att de aldrig kan ta slut? Helt ärligt.. När tar de slut? Och den där jävla klumpen i halsen. Bort! Försvinn! Det känna bara åt helvete nu. Och nej, det är inte bara för att Johan "glömde" eller vad fan det nu var som hände? :S Det är för allt. Allt det där som allt handlade om från början.


 Det spelar verkligen ingen roll. Jag har ingen motivation för det här. Orden hamnar inte rätt och jag har ingen ork till att försöka. Tankarna och förvirringen finns i det där jävla huvudet, ingen annanstans. Jag antar väl att det inte ska finns på något annat ställe än där heller. Psssh.. Jag gillar apati förresten.

Pojk. Det var en sak som fick mig riktigt lycklig. Ord som fick mig att känna mig som någon för dig. Kanske löjligt att några ord kan göra en varm inombords? Men jag behövde inte vara orolig, den känslan skulle vara som bortblåst idag. Vart befinner du dig? Vem är du, egenligen? Och jag vet att telefonen inte kommer ringa idag. Tja, jag antar att det är det enda jag vet. Resten är ett fett jävla frågetecken. Och jag tror i ärlighetens namn att du inte bryr dig. Jag tvivlar. Och jag är inte blind. Du kan väl säga till när det bara är du och jag? Jag minns det..

Jag hatar tårar igen. Fy fan.

Bryt ihop bakom slutna ögon så är allt som vanligt när man öppnar dem igen.



kom och lägg dig bredvid mig, min skatt.

/b

Av beatrice - 25 oktober 2008 20:17

Gårdagen. Ärligt talat, fy fan vad bra!

Vaknade upp på morgonen bredvid Johan. Underbart. Helt sjukt underbart..! :) Det var rätt slött i skolan, det var skönt, taggning inför kvällen ju. JEEEEES, partyparty (y)

Skynda hem efter skolan och duscha o greja innan jag och Malle åkte till Linnéa och Carro. Lite halvbrottom att göra sig iordning ju, mne jag är van (a) Heeeeeh.  Man  var laddad, fy fan vad nice. Eftersom vi inte lyckade hinna med bussen tog vi oss en promenix bort till Matilda där förköret redan hade börjat. Tema svart och brudarna var där, Matilda ju, Sofia, Jossan, Lollo, Amanda och Maria. Tio tjejor + en lagom dos alkohol, det finns inga fel! De ä de vi gôr, supe, knulle å åke hiss. Stora ovationer inför kvällen (y) Stämningen var! Vi blev visst lite väl högljudda när vi kommit lagom långt in i dimman och åkte till Alex tidigare än väntat.

Där vart det party och min älskälskling var ju där :* Längtade efter honom, puss! Och vi hittade en katt ;o ..Katten bodde hos Alex jöööö..! Först på toa, jag, Malle, Lollo och Jossy. Heeeeh, jag menar, en kattlåda finns ju bara till för en sak väl? Eller? Och är man katteN, så är man. Man är så jävla kreativ när man är full så det finns inte, hahaha! Jag är jävlligt stolt måste jag medge också. Bara för att testa liksom (y) Sedan blev det pörr och dans och massssa festligheter under kvällen, jäääääs (y) OCH. Det var dags för godkänningen som min Pudding utför. Jag förstår att det var en krävande situation, men Johan klarade utmaningen. Tack! ;) Hahah, jag gillar det :) Det sägs att det blev en sväng i skogen. Heeeeeeeh! Men det var kallt. Jättekallt! Blä och där tog energin slut. Samuel fick rensa mitt hår från diverse växter. Kååååntigt det där..! En massa trevligt, skönt folk. Så jävla bra! ..Men månge flickor drog. Matilda hade fått en mugg i huvudet så den sprack. Muggen alltså. ..Så det var antagligen ganska hårt. De åkte till akuten och dret, usch..! ;o Men det gick bra iaf, skulle vila och grejer. Vi tog 01.30bussen hem till skåre och jag avr utpumpad. ..Kanske inte lika mycket som killen bredvid mig. Somnade och slog i sätet framför hela jävla vägen hem, hejjagmårfintikväll? Heeeh. Och killen bredvid Johan som somnad epå hans axel? Hahah, lyckat ^^, Vi kom hem, jag och älsko, samtidigt som Gabriel och jag fick äta lite innan vi la oss. Hungrig och trött. Men vi somnade sent ändå. Heeeeeh. Lycka. Så jävla ba kväll. En så jäävla ba kväll, ärligt talat. Det var längesen det var på det här sättet. Och nästa helg blir det repris? Oh ja, skoja inte! Men då blir det party hos Linnéa. Det ryktas om det iaf. Och jag längtar.

Men puss på igår. Och fet puss på ida. Chilldag hemma med Johan med film och liknande. Heeeeeeh. Gott :)


Nu är det mat. Grillat och grejer, sånt gillar jag. Hemmakväll med mamma o pappa, det var längesen. Chillbill, jag gillar det idag :) Massa fett också, glass o dret. Vad gott (y)


I can't get you out of my head

/b

Av beatrice - 23 oktober 2008 18:31

Feinfeint känns allt nu faktiskt. Helt okej iaf.

Jag började dagen med att damma av min svarta springare. Har fan inte cyklat till skolan sen april eller nåt. Det var kallt.. Men det var bra.

Efter skolan vandrade jag, Linnéa, Carrrrro, Puddingen och Lollo på stan. Tillslut vart det bara jag och Linnéa kvar. Och visst hittade vi en klänning. Svart. Jag känner mig rätt nöjd också (y) Meeehe! Fast, hej korvskinn 8) Men jag gilleeeeer't! ..Annars får jag inte göra det. Jag tror att det blir feeint :) Sedan bar det av hemåt på Svarten igen. KALLT! ..Varmt. Hej lök! Höhöh.. Nu blirrrrrrré  dusch och lila käk innan Johan kommer :) Det är ju också feint :) Kanske att jag hinne rplugga cokså,mne det tvivlar jag starkt på just nu. Det får bli senare i kväll. Ska ju skriva 300-400 ord om ondska. Lite jobbigt. MJA!

Det är nog dags att hoppa (ja, jag menar ordagrant, hoppa!) in i duschen och greja. Gabriel är hemma förresten. Det är lite roligt :)


Be my mirror my sword and shield
My missionaries in a foreign field
/b

Av beatrice - 22 oktober 2008 14:08

Grafisk kommunikation hela dagen. Jag gillar min inriktning :* Gjort två loggor och en glasaffisch idag. Vi slutar om 30 min och det är helt galet vad den här dagen har gått fort. SICK! Hur kul som helst ju :) Ska fortsätta leka lite snart innan det bär av hemåt. Rida i eftermiddag ju. Funnnnnnnny! Vi ska hoppa och grejer, jag väljer antingen först eller sist.. Star vore ju lite roligt.. :) Förövrigt tycker jag att det är ett så unikt namn på en häst.. Star. Ja, verkligen. Har man hört det förut? Knappast! ;o

Det ser ut att vara sol ut. Fan vad skönt. Det kanske blir en promenad innan det bär av till Alster lite senare.. Mer frisk luft och mer sömn om nätterna så mår min kropp lite bättre igen. Det är fint.. Och knarkpåsarna under ögonen försvinner också. Också bra. Somnade i soffan vid 21.30 igår och sov till Johan ringde och väckte mig vid 23. Skönt.. Sen somnade jag igen 45min och gick upp 7.30 imorse. Lite mer sömn än vanligt iaf. Välbehövligt och otroligt skönt..! Det sägs ju att man bör ladda inför helgen ;) Fny fnaaan vad det ska bli skönt med helg, med lov, med helg igen! Baaah. Inga fel heller :D Imorgon eller på fredag kommer älsklingen hit :) Och på fredagkväll blir det brudförkör @ Mathilda. NO SHEIT MAN. Sen bär det vidare till Alex är det tänkt.  Tjejor i svart har jag hört talas om? ;) Men fan avd svårt.. Jag har väl inga svarta kläder..!? Typ. Hjälp mig lite.. Panic hörröh! En sväng på staden antar jag är behövlig imorgon efter skolan. Jeees.

Förresten om jag på nu att jag fortfarande inte har någon APU-plats. Det är ju inte sådär jättebra faktiskt.. Måste höra med Eva om hon kan fixa nåt. ..Åt mig och Soffypuddingen. Wäkwäkwäk, det är också paniccccccc!


Nej. Nu ska jag leka lite, photo booth eller illustrator eller vad det blir. Chilllbilllkillbill, jag gilleeeeeeeeeee'rt! (y) köss dah!


skulle du råna en bank,

för oss två?

/b

Av beatrice - 21 oktober 2008 18:34

Nej, jag har inte sett henne. Inte idag iaf. Det var faktiskt längesedan nu. Rava alltså. Det var längesedan jag såg henne. Jag bara kom och tänka på henne, av någon undelrig anledning. Kanske att jag och Ronja skulle hälsa på henne någon dag? Vad sägs? Inte så pjåkigt heller!


Började skoldagen med prov ju. Höööööh, jag hade int epluggat så mycket. Men jag tror att det kanskekankse kunde ha funkat iaf, man fick väl gissa lite och försöka fundera ut nåt smart. ..Annars är ju omproven på onsdagar 15.15 Funny.. Förresten fick vi reda på matteprovet idag om vi ville. Jag ville egentligen inte. Jag skämms så in åt helvete. Gick det verkligen så jävla uselt? Hejjagheterbeaochfick11poängochGgränsenvar8p. Sopa sopa sopa sopa. Jag trodde väl att det kanske hade gått lite bättre. Fan. 

Jag har fan sommarlov fortfarande. Det är ju som jag inte går i skolan än. Jag gör väl vad jag ska på lektionerna och inlämningarna. Men jag lägger ju inte ner mig för fem öre. Aldrig. Inte konstigt att det går som det går då. Helt jävla värdelöst. Sen till alla lektioner typ.. Det är inte mig. Men ja, jag kankse skrev det tidigare i något innlägg, minns inte, men; efter höstlovet då ska jag fan komma igen. Då börjar jag skolan igen. Det måste jag, för det går ju bara utflr.


KMTI blev efter skolan. Mycket nöjd med det faktiskt. Men jag har bara en gng kvar på kortet upptäckte jag. Bäbäbäbääää! Är det nu jag ska ta tag i mig själv(igen!) och börja springa? Naaaaah... Tror't inte. Eller JO. Jo jo jo jo jo jo, det är j det jag ska!  Ni kan väl åtminstonde önska mig lycka till? ;) Förresten vad Snällanders på gymmet. Han som man aldrig vågar hälsa på om man inte har en lagom dos alkohol i kroppen. Höööööh, kååånstigt också. Men bä! Jag ska plugga nu. Ska skriva om ondska till svenskan.. Vad är det ens? Hjälp mig att definera ondska..


always waiting for someting lasting

/b

Av beatrice - 21 oktober 2008 08:06

Vissa skulle nog se mig som onormal när jag börjar 10.10 och går upp 7.20 frivilligt. Mja! Men jag orkade inte sova, även fast jag var sjukt trött. Men det är skönt att komma upp på morgonen tycker jag, bara ta det lugnt. För idag har jag hunnit äta frukost, läst tidningen, packat gymgrejer och klockan är ända bara 8.08 Det tycker jag är bra. Ska inte åka förrän om 1½timme. Fy fan vad skönt (y)  Imogen heap  står på och det är ju bara att njuta.. :) Flashbacks från sommaren. Underbart :)


Nu är det värt på riktigt att jag gick upp.


Förresten får jag förskott på lönen.  Sånt kan jag ju lova att jag gillar! oooooooopa. Pappa undrade om jag ville jobba lite under  lovet och man säger väl inte nej till pengar heller? 2-3 dagar är väl lagom. ..Jag ska bli rik. Iaf nån gång i mitt liv. Det vore ju rätt bra ändå.


Men vad trött jag blir. Jag har prov om 2 timmar i mediekommunikation, om kommunikationen mellan sändare och mottagare, hur mans ka lyckas med reklamen, vilka som är mottiverade om att ta emot informationen och sånna grejer..Jag kan fan ingenting. Typ iaf, inte mer än det man kommer ihåg från lektionerna. Och ändå sätter jag mig inte ner för att läsa. Jag har ingen mottivation.. Vad hände med den ambitiöse eleven från 1an liksom? ..Jag har fan inte börjat skolan efter sommarn än. Jag har inte haft någon lust att lägga ner mig ordentligt. Duvet, när man inte känner att det har någon betydelse. Och ja, det är olikt mig. Men ärligt, efter höstlovet nästa vecka får jag fan ta tag i mig själv. Det går ju utför. Vad hände ens? Röva dah!
Nu ska jag klä mig, kissa och göra nåt vettigt med håret. Sen måste jag nog läsa lite i den där boken.

ÅH. Nu känner jag ångesten komma över mig..! Fy fan vad jag mår dåligt! Jag gillar Robert Gustavsson ^^, Mehehhehe! Nej men ja och nej och hej. På återseénde. Förresten! Vad hände med bilddagboken? Vi sörjer.. Det ha rinte funkat på 40min. Eller nåt. 30 kankse? ..Eller mindre, spela rolande. Frågan var vad som hände. ..Och det är det ingen som vet (6) köss dah!


Please don’t tell me
You’re here to stay
See I don’t want to hear
Go away, go away

/b

Ovido - Quiz & Flashcards