Alla inlägg den 1 november 2008

Av beatrice - 1 november 2008 14:18

Kvällen blev lyckad igår. Mycket lyckad :)

Vi var hos Linnea, breudarna och skulle förkröka där.  En massa annat folk kom så det blev visst mer än tjejförfest. Meningen var att vi skulle dra till Campus med tjejorna, men jag, Linnéa, Malle och Ronja blev kvar.  Det blev en hel del folk, en massa trevligt :) En skön dimma under kvällen, alldeles precis jättelagom perfekt skönt. Haaaah, duktigt (y) Johan och Johannes tittade förbi men drog.. Telefonsamtal som jag antar var välbehövligt, men konstigt. Det var skönt iaf. Johannes skjutsade hem mig och Johan.Täck.Lång natt, kom hem vid 02 men somnade inte förrän efter 05. Men liteläskigt.. Hej skavsår?  Sov länge idag. Skönt också. Johan åkte hem förut, jag äter frukost och ska snart till mormor&morfar med päronen och kusinerna. Det blir nog bra.. Säkert fett också. Jag måste på toa. Hjälp mig också..! Höhöh.

Nu känns det bra. Puss dah.


so if it's true that love will never die,

then why do the lovers work so hard to stay alive?




/b

Ovido - Quiz & Flashcards