Alla inlägg den 6 november 2008

new

Av beatrice - 6 november 2008 21:22

Tydligen skulle Gabriel ha min säng. Så jag, han, mammi och Markus åkte ut till bergvik och köpte ny till mig. Ingen dret:) 120cm, feint!

Måste tillägga att Markus är seriöst den roligaste människan som finns, jag dör när han är hemma! Hahaha :) Köss da! Nu ärre arbeit macht frei som gäller, enligt mamma. Höhöh.. Jag gillar jargongen ^^,


/b

Av beatrice - 6 november 2008 13:40

Sitter i skolan med inställd svenskalektion. Men trots allt var det ganska värt, jag hann göra klart mitt arbete i multimedian nu och lägga upp. Great. Kolla vettja på allas bildspel på hhtp://media.sag.karlstad.se och hitta själv, hööööh (y) Funny!

På grafiskan har vi börjat med en profil. Göra om en logga och göra typ kassar, visitkort och liknande. Jag gjorde om loggan till Fernlöfs. Höhöh, det är välbehövligt skulle jag vilja säga..! Lite gammal efter 50 år tycker jag nog ;O opa! Det blev kanske lite bättre, jaaaao.


Men fetingont i nacken kan jag ju lova att jag har iaf! Efter att jag satt och sydde i knappt två timmar i förrgår så har jag haft dretont -.- blä! Förresten, jag sydde på vargpälsen på jackan jag köpte då, i förrgår. Röd från fjällräven och jag gillar't skarpt (y) ..Bara att vänta på lite mer kyla kanske.. Jag vill ha vinter nu ju. Advent, lucia, snö, kyla, jul.. Allt det där. Fy fan vad mysigt. Jag älskar det :) Puss också!


Håkan ska få hjälpa mig nu. Jag känner att jag var mycket  värt att säga idag. Och The Killers är ganska bra, eh ja. Feint! Och det luktar snus från Linnéa och Carros håll.. Men bläääääää...! Jag saknar en viss pojke..


all the things that I've done.

/b 

Ovido - Quiz & Flashcards