Alla inlägg den 10 november 2008

Av beatrice - 10 november 2008 21:35

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eee?

Jag trodde det kunde bli en bra dag. Det kändes ju ganska bra. Det enda som var bra idag det var attvara i skolan och prata med de som betyder. Resten kan ju suga ut bajs. Allt handlar bara om tomma ord. Vad betyder någonting egentligen? Det är det fan ingen som vet.. Man har aldrig någon aning om vad någon annan menar med det de säger. Vad är äkta? Alla ljuger hit och dit. När fan kan man veta att det är ord med sanning som sägs?

Jag längtar till jag får gå till skolan imorgon. Då slipper man tänka. Jag gillar er, puss typ..


whatever I do, I'm under

the influence of you

/b

Av beatrice - 10 november 2008 10:34

Det var en omtumlande gårkväll. Minst sagt. Jag somnade av alla dessa tankar och ord som tänktes och sas. Jag vaknade av samma tankar och ord imorse. Det berör.. Malinda lär får höra snacket på bussen till skolan om knappt en timme, hehe.. detär sjukt i vilket fall. Och det är sparat, bara för jag behöver ha det sparat. I huvudet finns det alltid kvar. Jag känner mig ostadig. Jag behöver någon att luta mig mot.. Var är du? Just nu behöver jag dig.


Jag behöver röra på mig. det blir en slappodag i skolan. Går ändå bara 4timmar. Sedan bör jag gå hem. En dryg timme ute är ju inget fel.. Går förbi och fyller på lite pengar till mobilen också. Jag känner mig ganska handikappad när saldot är 0kr 0öre och har förblivit så sedan förra fredagen. Det ger sig.. Puss på James Morrison också. Riktig feting blöt puss..! Fixa på gång nu.


And I wish that I could make it better..
Oh, we could start again.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards