Alla inlägg under april 2012

M

Av beatrice - 16 april 2012 18:12

Kännde bara att jag inte vill umgås med folk som gör mig ledsen längre. Konstigt kanske.. Jag vet inte. Det kanske är jag som är konstig.

:)

Av beatrice - 7 april 2012 22:00

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMHHHHHHHHHH!!!!!!
!!!!!!!!!!!

e

Av beatrice - 3 april 2012 23:34

Fick akut hemlängtan.


Annars är allt bra ju.

Emelie var här nyss. Känns som evigheter sen vi sågs..! Så det var najz :)

Sitter i Johans tröja, kalsonger och strumpor. Bara så han känns lite närmare.. Han kommer i vart fall hem imorn, det känns skönt :) Megatomt och tråkigt utan honom. Fatta söndagstristessen i förrgår.... DOG! Dessutom apkallt när man ska sova. Inte bara det att man är själv i sängen och brrr kallt, allt det. Nej, men fönstret är ju öppet också. Fantastiskt! Kan inte stänga det heller efter som jag inte når upp!! Väääärt.. 8) 


Men, feting big like på mitt jobb. Alltså. Så. BRAAA. weiwieiiwieii hej.


Måste sova. 

Har packat väskan. 

Det tog 30 sek. Två rena tröjor + smutstvätt. Klart.

Åker hem imorn om inte jag och Evs kör tvåmanspartiiii?


puz

Av beatrice - 1 april 2012 21:31



so if it's true that love will never die,



then why do the lovers work so hard to stay alive?















.

Av beatrice - 1 april 2012 12:33

Jag undrar:

- Varför hittade jag ett vinglas i tvättkorgen?

- Varför ligger min deklaration framme?
- Varför mår jag dåligt? 

Ovido - Quiz & Flashcards