Alla inlägg den 11 november 2008

Av beatrice - 11 november 2008 11:05

Det blev en jävligt bra samtil igårkväll innan jag la mig. Jag mådde bra när vi la på och jag kände mig för en gångs lugn och trygg. På något sätt känns det bara.. Bra. Och jag antar att det är det som är huvudsaken. Snart ska jag se händer.. Du vet. Men vad fan gör han??! Är han inte riktigt klok?!!! Hahahah :D Skönaste! jag gillar Yrrol skarpt :)


Nu är jag i skolan och har mediekommunikation. Vi fick tillbaka provet som jag inte hade pluggat till och chansade mig igenom 15 frågor med 40p som max. Jag fick 25.5p, 2.5p från VG, hahhah. Mongo.. Ja, det dög väl. Annars har vi inte gjort. Planerat lite inför helgen med breeeudarna ;) Fest hos Linnéadarling på lördag :) Iaf förfest, får se om det dras vidare senare på kvällen? Men tema måste bestämmas..! Baah.. Jag och Matilda är inne på glitter&glamour, det vore nåt ;) DET vore fan nåt. Jag röstar på det. Mehehehew. Vi får se vad som blir. Under dagen på lördag blir ju fetning hos mormor&morfar också ju. Mormor fyller ju 70, så det blir en massa kalajs och grejer. Då lär man vara fet o fin lagom till kvällen. GÖTT! eeeeeh (y)

I eftermiddag kankse jag träffar Josef en sväng på stan. Det vore skönt och chilla lite och prata äldre ladies? HEEEEEH. Nej vi får se, annars åker jag hem och springer. Det är ju också välbehövligt. Nu hör jag Malle berätta om traumat för några veckor sedan för Emma och Malin. Jag är sugen på att vara med, hehehew. Idioti. Det är intressant att höra på håll. Sedan lunch.

På återseénde.


and it hurts with

every heartbeat.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards