Alla inlägg den 19 november 2008

Av beatrice - 19 november 2008 13:57

Nej vilken liar!

Det var inte alls snö.. Bara regn :( Vad ledsen jag blir nu. 

Men, efterosm jag är klar får jag sluta. Höhöh. Synd att jag inte har något att göra fram till kl 16.00 då, eeeeeeh! Jag sitter kvar och leker med Linnéa och Matilda så länge. Carro drar väl hem till Safffffel! HAHAHAH, nog blir hämtat med traktorn! Det kallar jag riktig bonnbrud! :D


Förresten! Elin och hennes två kompisar bjöd till 18årskalajs den 29 november igår. OPEN :) Vore ju inte som nåt fel heller:) Så jävla längesedan jag såg Elin nu så det är skamligt.. Saknar henne :/ Superdearésoppan, hhahaha! Sköning! :D Fy fan vad sjuka grejer vi hade för oss när vi var små.. Det är galet. Jag ska sätta mig i nostalgins tecken och äta ett päron. Meeeeh, fint 8)


 är du lycklig nu?

/b 

Av beatrice - 19 november 2008 13:32

Jao. Dagen går fort. Veckan går fort. Allt går för fort. Nästa vecka ska vi ut på APU och är borta tre veckor. Jag är fan nervös? :S Måste förbi på Kommuntryck där jag ska vara de två första veckorna. Aldrig att jag ringer, så jag får väl vandra dit och säga hej.. Sista veckan är jag hos pappa och jobbar. Får väl lite pengar kanske också, wehehe. Det kan vara bra inför julhandeln (y) :)

Alla andra på Älvkullen har studiedag idag. Det är värt att tillhöra Sunsta sådana dagar vill jag lova! EH, kanske inte.. Det är så tomt på skolan nu ju. Bara time, mp och spm här ju. Bä. För en gångs skulle saknar man svettiga teknikare och naturare.. Eller? 8)

Jag och Carro hann med lite serious talk på lunchen.  Och jag dör av att det kliar på mina ben och det är svullet vid vristerna.. Vad händer? :S Johanpojken ringde också.. Lite längre rast blev och vi han väl prata lite. Det kan vara välbehövligt.. Han har fått jobb också, det var kul :) Och jag antar att jag åker till honom i helgen. Fina villkor. Jag hatar det. Blir det kalajs hemma i Karlstad får vi se hur länge jag stannar. Men det blir säkert bra att ses lite. Vi har sets 1 1/2dag på nästan tre veckor. Sådant  är ju uppskattat. Psssh.. Vi lever. Men jag är äinte beitter (y) Äh, bara less. Och jag vet kanske varför.. Jag kanske borde byta p-piller. Nåt anat kanske är bättre. Allt kliar och jag är bara ledsen hela, hela tiden. Nej förresten. Glad. Pang. Ledsen. Pang. Glad.. Jag gillar humörsvängningar. Rava herself.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

H.

Jag ska rida sen iaf. Seriöst, det är det bästa på hela veckan. Kärlek! Hoppas på Spot idag också. Hon är kul :) Puss också!


Men ens 1 1/2 timme till här eller? Varken jag eller Matilda öörker. Inte Carro heller. Nu vill vi dra. Jag är väl klar? Och det blev inte särskilt bra. Men just nu, som alltid; jag örker änte! 8) wraah. Ge mig tillbaka min fokus och inspiration! Haaaallå? Nej, lite luft behövs! Marie skvallrade om att det snöade? Bjuuuih, funny ^^,


vad du är söt min kära lilla ponny

-matildas val :* 


/b 

Ovido - Quiz & Flashcards