Alla inlägg den 9 november 2008

Av beatrice - 9 november 2008 12:06

En skön morgon.. :) Coldplays clocks står på repeat. Jag gillar den. Jag känner mig glad. När jag var på väg att lägga mig igår ringde Josef. Det var längesedan vi pratade.. På riktigt. Jag har saknat det. Senast måste ha varit dagen efter Fryksdalsdansen i somras.. När vi låg på bryggan på Kolsnäs i 35gr, bakfulla och utan badkläder.. Heeheh, tider :) Vi pratade länge. Det var skönt. Det är skönt att prata med en klok människa. Han är bra, riktigt bra.


Senare idag komme rmormor och morfar hit. Mat och fika och grejer. Det blir nog fint :) Jag känner mig verkligen jättefräsh också (y) EEH. Ut en sväng måste blir så jag inte döreller nåt.. Men hej vad jag har ont i magen ;o Rava, gå bort! -.- Förresten, jag har hittat lite nya låtar att nörda. James Morrison framförallt. Men älska honom! MMMMMH :)


Nu ska jag visst hjälpa lite. Det blir fint. Och Josef, du gör mig glad.


det var vi mot världen igen.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards