Alla inlägg den 2 november 2008

Av beatrice - 2 november 2008 00:54

Jag kom just hem från Ronja. Trött och förjävlamätt efter mycket mat och godis. Heeeeh, funny att Yrrol gick på TV4film när vi slog på tvn! Hahahah, skoja inte om att jag älskar filmen heller! Minnena är inte att leka med som kryper fram när man hör den välbekanta musiken som stog på under hela natten, någon gång i somras som jag minns väl.Vi hade det bra. Det var kul :) Skönaste filmen i vilket fall, gudarna i triblinka skojade visst också rätt friskt, gas gas! HHAHAHAHAHAHA! Jag dööööör :D  Me like!:* En kolosalt genomtänkt film (y)


Jag tänkte egentligen gå dirket till mitt rum och lägga mig nu när jag kom hem. Men Thomas och Lena var här. Hur hemtrevligt som helst att mötas av lite levande ljus, lugn musik och massa prat. Satte mig här vid tvn med ma&pa och t&l och tjôtjade lite. Fint :) Men nu orkar jag inte hålla mig vaken längre. Jag är trött.. Lite sömn med en Johan i samma säng under natten ju, heeeh! Sova ensam inatt :( Tomt.. Imorgon blir det en promenix in till stan kan jag tänka mig. Har modern tid blir det ny vinterjackaköp till mig också. Vill ha nu täckjacka ju, brääk!

Fan vad mätt jag är, jag spricker! Och jag längtar faktiskt efter min älskling.. Kom da! Nu da!

Och pöss till Oscar bara för han läsar, meeehe. Lille pånk, dags att sova nu :)

På återseénde vettja. Och förresten. Det är november idag. det är snart jul. Fan vad det går fort alltihop. Är sommaren redan slut? Det är fint, jag gillar jul. Eh, knappt två månader kvar. Det är inte så mycket egentligen väl?:) Det blir bra. Allt är väl ba? Puss igen :*


ingenting har någonsin

slagit så hårda slag

/b

Ovido - Quiz & Flashcards