Alla inlägg den 13 november 2008

Av beatrice - 13 november 2008 08:41

Sitter i multimediasalen och väntar på att grafiskan ska börja.. Jag fattar det inte, jag var här 8.17(ja, man måste vara exakt) och vi börjar 8.40 Ovärt? Ptjaa, skoja inte heller. Hittade iaf Samuel som ett offer och döda lite tid med, funny ^^, Weeek, vi börjar och Linnéa är inte här? Inte Matilda eller Lollo heller för den delen. Dååligt det där.. Jag får sitta här slldeles ensam med massa mp2a-or. Kanske inte alltför skrämmande människor, men ändå. Heeeh 8) mje, jag får väl börja nu då. Fast, jag är klar. Ska bara spara om mina loggor i pdf-filer så har jag inte så mycket mer att göra just för tillfället. Bjeeeeee..


Förresten gjorde pappa ett hål i väggen i morse. Typ, dörröppning. Mellan hallen och vardagsrummet. Det blir nog bra, mamma var nöjd.  Bräbrä. Vi ska och bestämma tapeter i eftermiddag var det tänkt. Det blir nog feeeeeint (y) Och så vi får väl se om den där pojken kommer ikväll.. Om han är frisk och sånt. Det är bra.


De anlände, de efterlängtade. Förresten har Carro blivit frisk, det tycker jag är bra :) Puss dah! men Linnéa är nog hemma och sover. Minns jag inte fel har hon nog har herrbesök inatt. Och han var nog inte där för att äta. Weheheh. 

Serious ginger talk med Matilda nu, HEHEEHEH! Funny (6)  Och Carro ska inte med ut till helgen.. Fy fan vilken stil alltså, jag blir så ledsen :(  Dissa gärna daah! DAAAAAH, bjeebjebje. Vi som har bestämt tema på riktigt nurrå, glitter och glamour, det är great! Fan vad nice, jag längtar 8)



NEEEEEEEEEJ. Jag insåg just att jag missade Bonde söker fru igår! :O Men skojarrrrru eller? :O Neeeeeeej, ärligt.. Fy fan vad besviken jag blir på mig själv. Helt jävla dumt.. Och blä! Jag hade fans ett fram emot det en hel jävla vecka. Det är ju kul att se bögarna. Höhöh i bur? Höhöh på cirkus? Höhöh jag har kul ^^,  Men ledsamt.. Jag sörjer.


Förresten. Jävlar vad jag red igår. EEEEH. Ont i rupman o magen. Men det ick bra (y) Spot gick i stabil form nästan hela lektionen och lyssnade hur bra som helst tillbaka. Blev ju tillochmed mjuk! Sensation! :) Jag blev nöjd :)


Nuuuu gerrrrjame. Matilda vet inte vad hon ska ha på lördag. Fan vad jobbigt. Jag deppar med henne nu.. Typ, skär mig i armarna och sånt. Åh nej..


kommer du ihåg hur det var förra sommarn,

kommer du ihåg hur vi bada' i havet?

kommer du ihåg alla fiskar som simmade runt?

/b 

Ovido - Quiz & Flashcards