Alla inlägg den 22 november 2008

Av beatrice - 22 november 2008 12:53

Efter en stressfylld gårdag åkte jag till Johan. Ärligt.. På engelskan hade vi gammalt nationellt prov, på svenskan hade vi prov om renässansen och på arbetsmiljön var det redovisning på.. Miljön i skolan typ. Hann med 1½timmes matte också. Baah.

Snöade gjorde det igår också! :D tjuuuuu, mysmysmys :) Svajningkallt när man sa hejdå till breudarna på torget. Nästa vecka och tre veckor föramöver är det APU som gäller. Baaaaah.. Jeyjeyjey.. Fick sällskap av Samuel upp till Sunne, det är alltid trevligt :) Väl framme i sunne hann jag träffa en vän jag inte sett på månader..! Bara en liten stund, men det var otroligt  roligt :) Jaa..! Tjuu!:D Sedan gick jag till pappa och pratade av mig med Malle. EH, sånt kan behövas. Sedan skjutsade pappa mig ut till Johan. Myspys, jees (y)


Nu ligger han och sover.. Jag sitter brevid honom och lyssnar på kent. Skönt.. Men jag börjar bli lite rastlös. Vill ut..! Ska nog ta mig en  promenix till vår stuga på andra sidan sjön och hämta lite armband som jag glömde där i somras. Vi får se vad som hittas på idag annars. Jag skulle väl gissa på att Johan sover i två timmar till om inte jag håller honom vaken. Men blä, töligt. Men åh.. Nu dör jag. Det är så jävla fint. "Vad vore jag utan dina andetag?" , så ser man den där fina pojken ligga där.. Kärleken :)


Ronja skickade sms förut. Fy fan vad längesedan jag såg henne :( Ledsamt. Och hon åker till Sunne nu när jag åker hem. DOCH, dåligt.. Saknar henne ju :/ Om Johan är tjöttis och sover länge till ringer jag henne och tjôtar lite. Det kan vara välbehövligt också ^^, bjebjebje.. Jag är raaaaaaastlös!


kom, gör ett hål i min kevlarsjäl.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards