Alla inlägg den 16 november 2008

Av beatrice - 16 november 2008 16:23

Jag hade set fram mot den här helgen. Den skulle bli så förbannat perfekt! Men något hände visst.. Några saker.. Eller?

Gårdagen började hos mormor. En massa mat och en massa folk. Det var trevligt. Gulliga tanter, meheh. Sedan togs det buss till stan med Malle och Johannes. Jag och Malle åkte till Linnéa för att göra oss iordning inför kvällen. Glitter och glamour x) Johannes åkte till Alex. Det var vi tre ganska länge, folk skippade och blev sjuka och allt var det var, tråkisar! Vi som hade Matildas tema, buuu! Men vi hade mucho funny med singstar och grejer, mehehew! Folk kom, fler folk kom, massa mer folk kom, hur kul som helst! Singstar, gofylla, glitter, glamour, allt var ju perfekt! Sedan försvann Malles mobil. Sedan försvann min kamera. Några gick, fler folk kom. Jag blev hysterisk, allt blev kaos. Jag trodde jag visste vem det var, han fick brottom och drog. Jag ringde Johan, skrek och var odräglig. Jag skäms för allt som hände. Sedan blev jag en horjävel som inte fattade nånting. Sedan skulle min pojkvän bli sönderslagen, sedan skulle jag också bli sönderslagen. Den där killen hade visst kusiner. Nehej, menar du? Det blev sp jävla mycket dumt. Jag flippade ur totalt, men jag tror på Aksels teori om näringsbrist.. Heeh. Jag ville bara hem och åkte med Malle och Johannes. Prat när jag kom hem med mor&far. Fan. Allt var åt helvete och jag mådde illa.

Det skulle visst vara denhär festen som skulle vara en va debästa. Repris på svart-temat? Nej, visst inte. När jag vaknade imorse var ögonen så svullna att jag knappt kunde titta. Jag vet inte vad det berodde på, men glad blev jag när Linnéa skickade sms om att min kamera var kvar. Jag är en idiot. Sedan började minnen kommatillbaka om hur jag hade betett mig mot Johan. Min älskade Johan. Min pojkvän. Jag sa ju att jag var dum i huvudet.  Jag förstår det inte själv.. Så, Johan kom inte hit idag.Jag vet int eom det var därför eller vad det egentligen var. Jag blev sjukt besviken. Men jag kan väl förstå honom om han inte vill vara med mig nu. Det är åt helvete allting. Min kamera är inte borta iaf, det är ju alltid något. Det är jag glad för. Sedan får man väl se om man lägger en anmälan för en brun hotade mig och Johan.

Idag är en fet dag, men svullna ögon och en klump i magen. Jag saknar,har dåligt samvete och är besviken. Skön kombo. Det kunde ha blivit så bra igår. Det kunde verkigen ha blivit så himla bra igår.. Det blev inte bra.


ta mig till kärlek.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards