Alla inlägg den 25 november 2008

Av beatrice - 25 november 2008 21:07

Nej, inte nattis riktigt än. Men inom en timme. En och en halv senaste. Jag måste sova mer. Ärligt. På förmiddagsfikat idag somnade jag till. Det är inte bra, eeeeh. Tröttis ju..

Nu har jag iaf fixat två bilder. En egen på Jocke från Göteborg. Skurit om den lite och lagt lite kontrast på. Den andra är på MArtin som jag gjorde svartvit från rödskala typ. Den är läcker, rätt stora kontraster. Gör sig nog bra i mitt rum imorgonkväll x) MMMMMMH! Vi får se hur stor man kan göra den, men det såg ganska bra iaf när man grejade iordning den. Och plektrumet i hörnet, det är inget dret heller. Fan vad nice x) Hmmm. På tal om det kände jag just att jag har faktiskt ingen aning om vart jag har gjort av Martins plektrum. EEEEEEEEH... Det var ju inge vidare. Ahmen vartfan var jag laggt det då??!;o MArtin Skölds plektrum, som han gav till mig efter Revolt III. Fan.. Ibland blir jag så trött på mig själv. Det var ju det som var grejen med allt. BLÄÄÄÄ.. Jag får ta och leta rätt på det. Imorgon ska det vara klart. KLART. Sitta på väggen! Iaf ligga i mitt rum.Kommer bli schnyggt. Ska se om jag hittar någon annan bild på alla gubbarna som man kan göra nåt kul med. Vi får se hur det blir :) Har små aningar om vad jag kan hitta på till de gamla i julklapp också, ibalnd är jag bra clever (y) Great!


..Förresten är jag jättemätt. Och ja, du frågade! JAg vet inte vad det blir. Hej tjockis, jag gillar det, wäkwäk! Kanske inte.. Men jag har ont i magen. Jag är nog gravid. EEEH.. Inte det heller. Nej då var det ju konstigt. Mycket mat? Det skulle jag nog rösta på. Aj aj aj.. Imorgon ska jag och mamma luncha tillsammans förresten. Det blir mys :) Ska kolla lite inredning och sånt till hallen och vardagsrummet också. Ärligt, det blev riktigt bra. Funnyfunny :)


Nej, vet du vad. Det blir soffan och Da Vincikoden för min del nu. Sen återstår det och ser om jag kommer läsa mer än fem rader innan ögonen slocknar. Men då sover jag gott iaf. Det är fint. Pöss dah?


you say I'm fallin' behind

can you read my mind?

/b

Av beatrice - 25 november 2008 18:25

En chilldag. Lite dryg, men bra :)


Mamman, hon är rolig hon ^^, "Jag kan dansa också" och lyssnar på Volbeat. Vad blir det? Haha. Finns inget bättre än sådanahär efermiddagar.. Fikar, pratar, grejar, lyssnar på lugn musik. Bara vi. Bästis :)


Förresten. Helgen kommer bli bra. Och på fredag har jag paxat Ronja. Eller på lördag.. Eller söndag? Eller, alla dagar! Fan.. Det var så sjukt längesedan vi sågs. Jag döööööör..! Nu vill jag ha en långlång promenad, bastu, serious talk, film, driv och pörr! GAAAAAH! Men bara Ronja. Köss också dah!


Bjeeeee... Jag är mätt som ett svin, pumbaa. Och ganska glad. Imorgon efter att jag har varit i stallet kommer Johanälsko hit. Det tycker jag om :) Pyss! OPA. Nu sk ajag hitta lite bilder så jag har nåt att greja med imorgon på APUn. Ska försöka trycka nåt, fräckt 8)


I want to hold you.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards