Alla inlägg den 28 november 2008

Av beatrice - 28 november 2008 18:18

Det har varit ett par riktigt bra dagar nu på senaste. Oh, ja :) Praktiken går bra, lite dryg ibland, men det funkar. 45min rast förmiddag och eftermiddag, leka med lite bilder eller bunta papper.. Ptjaa, det är väl det jag gör? Heeeh.. Johan kom hit efter att jag hade ridit i onsdags och var kvar tills idag. Och det har varit så gott så jag bara vill dö.. x) Han gör mig lycklig. Jag är trygg igen.


Ikvällningen ska jag träffa det där flickebarnet som jag tycker så hemskt mycket om. Ronja har jag för mig att hon heter? :) Vi får se vad som hittas på. En jävla massa dret kan jag tänka mig. Lite sôgen på bastu, jag, måste jag säga. Det kanske vore något med något drickbart, weeh. Gott :) Thomas och Lena kommer hit ocks, det blir blir väl trevligt. De har ju avrit i Usa och hälsat på Emelie. EEEEEEEH, jag vill också. Weheh, kanske ska? 8)  Vore roligt :) Men hon kommer hem nästa helg visselrigen. Men åker väl tillbaka efter jul. Alltid kul när de kommer hit iaf (y) Cathrine kommer hem idag också förresten! :D KUUUL x) Tycka om!

Förresten så blir nog den här helgen bra :)  Sedan bara en vecka kvar på praktiken på Kommuntryck. Sedan är ja en vecka hos pappa och jobbar. Det blir fint, då blir det nog långbesök i Sunne ^^, Ska stanna hos min biaatch någon natt x) Säkerligen hos älsklingspojken också :*


Nu ska jag sluta äta nötter. Jag har jävligt ont i magen. Och ont i huvudet och har mått illa hela dagen typ.. Blää, ville bara spy i morse på bussen. Magsjukavarning på illamåendet. Uh.  Det går nog över hoppas jag..

Jeeey. Nog tjôtat, jag örker inte.


Look what has happened with just one kiss
I never knew that I could be in love like this

/b

Ovido - Quiz & Flashcards