Alla inlägg den 24 november 2008

Av beatrice - 24 november 2008 17:13

Till att börja med vill jag bara påpeka att det är 3 månader sedan, just idag, som jag och Johan blev tillsammans. När det blev Vi, på riktigt. Det var fint väder. Jag åkte hem till honom på mogonen och väckte honom. Det var massa mys. Åh :) Så var det massa söta saker, miuh :) Sedan åkte jag och åt middag med pappas släkt och grejer. 

Jag älskar dig, mycket mycket Johan!


 Förresten avr det första dagen på APUn idag. Jag var ju på kommuntryck. Förmiddagen var hur dryg som helst.. Jag tänkte desperat hur jag skulle hitat ett nytt ställe. Tre stycken jobbade det. En jättegullig gubbe. Och shemale som var hur barsk som helst och en.. Annan gubbe som man inte såg värst mycket av.

På eftermiddagen var det iaf roligt. Då fick jag hjälpa han gulliga gubben Knutte att redigera en stor plansch och skriva ut. Sedan blev det ju långfika och sedan visade han andra gubben, Mats, mig runt och visade alla maskiner och vad jag kunde göra när jag var där. Om jag hade bilder eller logor eller nåt hemma som jag ville tyrcka på nåt speciellt så var det ju bara att ta med.


Nu är det serious talk med Malle som gäller. Uj uj.. Det behövs, det är mycket som har hänt.  Och det är skönt att få ur sig allt man tänker på. Det är det alltid. Och mormor ringde förut. Jag ska hem till dom på torsdag coh baka pepparkakor. Tradition, självfallet :) Mysipysi! OCH. Om jag har riktig tur kommer kanske älsklingspojken imorgon:) Jag hoppas det. Jag saknar honom massssssssssssssssa, min pussis.


Nej men dethär blir nog bra. Jag känner mig så otroligt bra humör. Det känns ännu bättre. Puss dah, en riktigt fet jävla blöt och härlig köss!


tills vi båda slutat andas

 luften omkring oss..

/b

Ovido - Quiz & Flashcards