Alla inlägg den 4 november 2008

Av beatrice - 4 november 2008 13:54

Sovmorgon i morse, inställd mediekommunikation. Skönt! 12.40 började engelskan och vi slutar snart. Det är ju rätt chill att bara gå en lektion idag. Jag blir kvar på stan, jag och mammi ska vandra på stan lite senare. Det blir fint, riktigt fint :) Hur längesen som helst vi gjorde nåt tillsammans.. Har saknat det :/ Vi glider ifrån varandra på nåt underligt sätt. Vad händer? Jag vill inte :( Idag är det vi iaf, det är som vanligt. Tryggt. Mamma är min bästa vän <3. Med lite tur hittar jag en vinterjacka också. Har sett en dretsnygg mörkare röd täckrajack från Fjällräven. MMMM, ge mig! Har ju tjänat lite pengar lite nu på sistonde, det är bra :)


Av någon anledning har mamma och pappa börjar renovera hallen.  När jag vaknade i morse var mattan i trappen borta, tapeterna började rivas ner, det slipades. Eh, jaha..! Det ska läggas ek i trappen, det ska antagligen bli en svartmönstrad fondvägg på väggen undet trappen och vitt resten. Mamma vill öppna fårn där hatthyllan är nu till vardagsrummet, men jag tror inte det blir något av nu. Det blir ju så himla mycket öppningar.. Även om det säkert skulle bli bra med lite mer dagsljus längre in i hallen. Jaao, vi får se.  Det jobbas på och nu ser det ut som jag vet inte vad. Lite stökigt kanske? Höhöh.. Men det är nog klarrrrrt om nån vecka skulle jag tro.


Nu slutar vi, det blir fint. Ska maila mitt arbete och sen åka till mammi och vänta tills hon slutar, om 30min skulle jag tro. Mys! :) Jag är glad :*


come here boy

/b

Ovido - Quiz & Flashcards