Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

bäääähähäh

Av beatrice - 19 maj 2009 19:40

Ja, jag känner mig nog som ett får, rent av. Visserligen vet jag inte exakt hur de är, men i vilket fall kändes det som en bra jämförelse.. Jag mår inte bra. Ögonen har runnit i två dagar, totalnäpt i näsan(och nässprayen gör det ont av :s), jag är trött och helt utsliten i kroppen.. Det känns himla bra att vara ledig resten av veckan. Gott att det var fint väder och jag hade mycket fint sällskap efter skolan idag :) ..Och nej, jag syftar inte på min körteorigrupp den här gången.. Utan, Hultangänget ;) IT FEEEEELT SWEEET, jeeees :)


Har bara känt mig allmänt opepp på att skriva. Eller ja, opepp på att vara aktiv. Inom allt, öörker inte. Typ asfeg till och med på ridningen. Var fan rädd när jag styrde Paris mot ett stockhinder förra veckan. Jag menar, är var jag rädd senast jag red?:s Typ, när jag red knepiga hästen i Sunne för många år sedan.. Han hette typ Rozo eller Jazo eller.. Nej, Jonax!  Jaja, jag fattar inte riktigt vad som är med mig just för tillfället. Bara eländigt sjuk och tjött.. Ja ja, det är jättesynd om mig?


Jeeey, men man får ta och tagga inför helgen! Jiiiiiiihhhaa :D Första Kolsnäs och det känns inte som nån dret iaf! Först på förmiddagen ska vi iofs till mormor o morfars sommarstuga eftersom morfar fyller år.. Men kvällen bliiiiiiir :D Ska till Johans kompis först och förkröka. Sedan blir det Hôlet för hela slanten, jääää. ..Om man inte kommer in i snickarboa med bar och grejer. EEEEH.. Men jag kan väl se ut som 18? JAJAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJA.. Baah, jag ser fram emo't iaf :) Flashbacks från förra årets första! Haaaahahahahahahaahhaahah..! Snefylla till tusen, och massa inte-bra-saker, men så jäääääävla kul! Hahah, minnen kom tillbaka under lunchen idag när jag och Malle satt och snackade om det :P DOCK.. Har jag inte ett minne av hur vi kom hem den kvällen, eller vart jag soveller något..?! Kanske sleeepade med Ronjisen eller nåt, höhöh. Jaaaja, det var roligt och jaaaaag är tagggggggggggggad :DD


Nu har jag så förbannat ont i halsen s jag ska lägga mig vid TVn och äta kakor. På tal om det, jag åt fan en hel chokladkaka förut! JÄÄÄÄÄÄÄÄ.. Tjock!


give me sign

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards