Alla inlägg den 17 november 2008

Av beatrice - 17 november 2008 19:52

Okej, nu är det som så att.. Jag ska vara tyst. Jag ska sluta prata, för den jag vill ska lyssna gör ju ändå inte det. Ärligt talat. Vad händer? Ptja, ingenting skulle jag vilja säga. Det är inte kul längre. Det är lika bra att vara tyst. För, är det någon idé att prata om man inte får något svar? Det kan vara skön att prata me dnågon annan.. Det är väl konstigt att man får respons från alla, alla andra, utom.. Nej, jag vet inte. Kanske inte alls. Det är väl bara ointressanta saker man sägs då? Psssh.. Ens! Tyst då.



Heeeeeeeh, förresten. Johankrull (som nu är Johankrull utan krull) han vaknat till liv igen. Och när det blir lite varmare blir det allt en repris på försommaren hos honom med dricka och filt ute med folk. Satan vad sweet det var! :D Eller ja, varmare.. Det är ju fan lååångt kvar. Fikatajm får bli i vinter iaf. Höhö, gräjt.

Ja. Det är Linnéa, kullutankrull och Daniel som gör min efermiddag.

Betyder <3


Plugg är på gång. Lite arbetsmiljö. Svenskan känns för ambitiös just nu. Önska mig lycka till också, det vore skönt, eeeeeh.


things will never change,

so I don't look back

Ovido - Quiz & Flashcards