Alla inlägg den 8 november 2008

Av beatrice - 8 november 2008 16:30

Oj, jag är förvånad själv. Egentligen var det bara tänkt en promenad.. Jag överraskade mig själv med att springa istället. Sjukt längesedan jag gjorde det? ;o Med Sofia förtyp yvå månader sedan? Blä! Men en början på mitt projekt fram till i sommar. Känner mig stolt, som Carro skulle kläckt, hahah ;D Lite styrka när jag kom hem. Bää för gymkortet är schlutt nu! Nytt efter jul får bli, feint (y) Nu står jag i köket och tjôtar med mamma när hon gör mat. Bastun står på och håller på att bli varm. Ska lägga en hårinpackning och sova i bastun tills maten är klar. Det finns inget bättre :)  Och tack förresten för motivationen och mitt gamla jag börjar komma tillbaka. Den här hösten har inte varit mig helt och hållet. Och det märks nu, hej tjockis! ;( bläää.. Men det ska bort. Typ nu. Typ snart. Typ, jag håller på lite..! (y) Allt känns bra nu. Faktiskt. Allt

allt allt och jag är glad. Man ska inte klaga :) Meeen puss da! Jeeey, bastu + vila + dusch blir. Gott gott!


allt som ni gör kan

jag göra bättre!

/b

Av beatrice - 8 november 2008 11:54

Vaknade alldeles lagom tidigt. Strax efter 10 och halvslummrade en timme. Skönt..! Står i köket nu och äter äppelmos.. Åh, gott!(y) Hadetänkt mig ut om en stund. Hemskt väder ju! Då är det skönt att gå ut. Länge får det bli. Sedan bastu och lite mys med nån jävel jag får ragga  tag i. Jag tror inte en viss Pånk gör något idag, så.. Där är mitt offer.

Oscar och Ronja var ju här igårkväll. Mycket gott måste jag säga :) Sjuukt längesedan vi sågs, alla tre! Det har jag saknat ju.. Det blev fett och chill med film. John Tucker must die! DAAAAAAAAH?! Sen sov jag igenom Evan allmighty, eller hur det nu stavas. Bä! Men jag vaknade till sen och vi myste ett tag innan jag sjasade hem dom ^^, Men feeint :)


..Dock tycker jag att det suger att Johan är sjuk :( Bli frisk då så vi kan leka som vanligt! Vi har inte sets på en vecka. Typ, ganska precis nu.. Och det suger också ganska hårt. Fy fan vad jag längtar efter honom nu ju :( KOM! <3


Förresten har jag insett att ps är ganska roligt (y) Lekte lite åt en gammal vän igår. Gick ju bra..!? Sensation. Men funny.  Lite störigt att pappa inte har fixat cs3 än. Rava.. Bara för jag smäckar datorn totalt. Höööh, men vad ska man göra av allt dååååååååe? Svårt. Men, det är kul ju :) På tal om en gammal vän.. Problem från i somras har kommit tillbaka. RÖV! Ja, nästan iaf O.o Bara för det blev när vi badade. Nu är det samma igen. ..Fast jag inte vet vad jag har gjort. Jävla fettah vad jag hatar't. Försvinn då.. Och av någon anledning kliar det över hela min kropp. Som utslag som inte syns.. Brännande klåda, jag dör! Fan då.. Benen är värst. Och underarmarna. Det börjar komma på halsen och käkarna nu. Men uh? Jag måste fan kolla upp det. Står inte ut. Kan ju knappt somna när det blir varmt om benen och det börjar.. Tyck lite synd om mig, tack. Då blir det säkert genast bättre (y) höhöh. Anmälan blir nu.. Måndag? Gärna!


OCH! ..Vårat hus ser förjävligt ut nu. Hahahh, ärligt. Jag trodde väl inte att det skulle bli såhär mycket jobb med hallen?! Det slipas väggar nu, allt är borta. Allt! Träet på sidan av trappen är borta också.. Vad blir det ens?  Hur dammigt som helst. BJE! Ja, men det blir nog feint om ett tag I belive.  Nu fixar jag :F Slicky på det? Nja, bara lite :*


jag trivdes bättre i dina ögon.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards