Alla inlägg den 14 november 2008

Av beatrice - 14 november 2008 23:55

Pappa sa förut att jag under helgen måste jobba på loggan till Fernlöfs som jag gjorde i grafiskan. Huh? "Den måste vara klar till i jul". Men vaaae. Jag ska bara arbeta om lite smågrejer så vill han ju verkligen använda den. OPA! Detmåste jag ju säga, det är inte dåligt heller. AHMEN fy fan vad kul! :D Jag blev ju hur glad som helst, iiiihh :) Så med lite tur finns den nya loggan med på hemsidan, till att börja med, fram mot jul. Jag är mychhhhet glad :) tiiuh.


Förresten var det visst en Linnéadarling Bäckström som ringde och väckte mig ur mig skönhetssömn i soffan. Baah! Lite skvaller, sånt är kul, hahah ^^, Men wraah! Lite tjôt om imorn, sånt gillar jag :) Fy fan vad det ska bli kul imorn, miuuuuh! Det blir en redig fylla har jag små aningar om, wehehe (6) Ser fram mot massa glamour, dock utan Sids discodojor, hahahah :D Sweeet.

Nej. Sova blir ju faktiskt nu. Jag ska ju upp tidigt imorn. Ska vara hos mormor vid 12 och det är nog bäst att vara klar då antar jag.. Dusch, smink, hår, kläder, kläder för senare på kvällen. Jag får det stressigt. BAH! Feint (y) Men iiihh, det är början på en bra helg. Puss DAH! x)


if one day you wake up and find that you're missing me,
and your heart starts to wonder where on this earth I can be

/b

Av beatrice - 14 november 2008 18:39

Igårkväll kom Johan hit. Min älskadeälskade Johan. Fy satan vad jag har saknar honom..! Nästan två veckor. Ärligt, det är länge.. Min älskling :) Miiiuh. Gott att vakna bredvid honom på morgonen. Det finns inget bättre. Puss för det :)

Skolan har varit bra. Efter engelska och halv svenska lektion somnade jag i en av sofforna i mediekorridorerna med Amanda o Matilda bredvid mig. Ingen dret! Vad så förbannat trött ju. En viss pojk höll mig vaken lite väl länge under natten.. eeeeh ;o Sedan var det chill mattelektion och ingen arbetsmiljö, greeeeeeat (y) Jag följde Linnéa till busstationen. Sedan mötte jag Sofiapuddingen vid toaletterna på mitticity. Tha gang' samlingspunkt? Kom grappar! Malle och Johannes sökte upp oss, wraaah. Vandrig på satden en sväng, mychet trevligt (y) Puddo var tvungen att gå, så vi bytte ut henne med Johan. Pussis! Han köpte två pikér och blen söt igen :) Lite chill på BK innan vi drog åt varsinna håll.

När jag kom hem satt en kanin på garageuppfarten. Huh? Hej kanin! Gabiel gjorde ett tappert försök att fånga den, men icke. Cathrine och Gustav kom hem idag också. Det var så jääääävla mysigt att komma hem, syskonen var hemma. Allt var som förr. Allt var som vanligt. Jag har saknat det så otroligt mycket, det finns inte. Kärlek! Nu har mamma kommit hem, jag och Gabriel nerdar lite halvt, Cathrine och Gustav lagar mat, mamma glider, heeeeeh. Det finns inget bättre än dethär. Jag älskar det. Stämningen. Ge mig tillbaka allt. Pappa kom just hem också.  Det är så skönt att vara mycket folk hemma istället för bara jag och mamma och pappa. Det blir lite tomt då. Nu är det som jag vill ha det. Bara Johan som saknas.. Men det är underbart. Ge mig mer :)

Och. Jag blev så himla glad av att Johan ringde nyss. Han är så gullig :) Hade kommit hem nyss och grejer. Min syyyyytpiuh. Har jag någon gång nämt att jag älskar honom?


love!

/b

Ovido - Quiz & Flashcards