Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Pil ner

Av beatrice - 10 november 2008 21:35

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eee?

Jag trodde det kunde bli en bra dag. Det kändes ju ganska bra. Det enda som var bra idag det var attvara i skolan och prata med de som betyder. Resten kan ju suga ut bajs. Allt handlar bara om tomma ord. Vad betyder någonting egentligen? Det är det fan ingen som vet.. Man har aldrig någon aning om vad någon annan menar med det de säger. Vad är äkta? Alla ljuger hit och dit. När fan kan man veta att det är ord med sanning som sägs?

Jag längtar till jag får gå till skolan imorgon. Då slipper man tänka. Jag gillar er, puss typ..


whatever I do, I'm under

the influence of you

/b

 
 
Malle

Malle

11 november 2008 00:01

Jag gillar dig :*

http://musikego.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards