Alla inlägg den 8 juni 2009

Av beatrice - 8 juni 2009 17:35

Men. Idag har varit en dag.. Ja, det har hänt en del iaf. det är bra, lite som piggar upp. Heheh..

Mammsi väckte mig strax innan 08 imorse, vi skulle käka frukost tillsammans och ja hade tänkt att plugga lite teori på förmiddagen, innan jag skulle en sväng till skolan. Fick lite brottom(åh, ovanligt!) till bussen. Väl vid hållplatsen kom jag på att jag hade glömt min lapp hemma, den där lappen som jag skulle ha med mig till smyckesbutiken så jag kunde hämta ut min caméring. Ljushuvud nr1 (y) Jaja.. Bussen kom. Hejhejade på Söderberg som satt längst fram. Skymtade en annan, hade ingen lust.. Tänkte sätta mig. "Bea!" Eeeehh.. Det var ju tomt i princip i bussen, utom Söderberg och denne andra. Kollade på denne som kollade ganska dumt tillbaka på mig.. Hade jag hört fel? Tänker sätta mig igen. "Men Bea! Bea!" Öhhh.. Det tog några sekunder att se Oscar som satt, TVÅ säten bakom! Hahahahahahah, jävla mongo! Tydligen hade jag tittat rakt på honom, men inte sett honom ändå. Bääääähhä.. Jag har aldrig tur på bussar, jag ser aldrig nånting. Förutom sådant som jag inte vill se, hmmm.. Gott att tjôta lite med Oscarpånkis :) Ska köpa av honom en lätt alkoholhaltig dryck inför fredagen tänkte jag, eftersom jag helt glömt bort att bett Johan köpa ut åt mig.. Jaja.

Väl inne i stan mötte jag mammi och vi gick till Westerlunds guld. Vi skulle fixa till de smyckena jag har fått efter Inga-Maj. Bismarckarmbandet var så slitet så det var inte mycket att ha.. Den tunna ringen var också alldeles för sliten för att använda. Så jag sålde det guldet. Men vigselringen och den andra tjocka ringen lämnade jag in så de skulle göra dem lite större. Armbandet jag fick i kuvertet, skulle vi korta av och sälja det guldet som blev kvar. Och vi kollade ut en ny caméring. Men eftersom jag har två nya ringar nu och bismarchringe är borta så har jag satt om ringarna lite.. Så caméringen kommer sitta ensam på vänserlångfinger.. Det skulle se så tanigt ut med en liten camé, så jag beställde en som var lite större och den skulle tydligen passa bättre till mitt camésmycke jag har runt halsen, som jag fick av Johan i julas. Så den gamlsa vigselringen kommer jag ha på hägerring och den lite tjocka, mönstrade på högerlång. jag tror det blir bra, jag.. Och ett nytt armband. Det går nog på en tusenlapp.. Men hur ofta får man tre guldringar och ett arbmband för 1000kr jag tycker det var bra (y) Försäkringen täckte ju drygt 800kr också. Jaja. Mamsi fick brottom efteråt, vi tryckte i oss en varsin hamburgare, innan hon skulle tillbaka till jobbet och jag skulle till skolan. Ringde Johan i en timme, med det funkade inte. Jag vet inte varför, och det verkade som hans andra mobil inte funkar längre. Det var jobbigt :( Åkte till skolan och och slängde massa papper, tar böckerna imorgon..  I multimediasalen var det tomt.. Hej hej. Jag fixade min youtube-favisar-upgift och åkte till stan igen. Var till Carlings, de kund einte göra något åt brallorna i nuläget, men jag skulle komma tillbaka och det blev hål drastiskt eller något.. Sedan åkte jag hem, och här är jag. Varsågod, där fick du hela mig dag. Mycket intressant. Och ikväll ska jag nog promenixa en sväng med Linda. Gott dååååå...! Men.. Det överväger nog mot teoriplugg nu. Det blev ju inget imorse. Och nu skulle det vara optimalt att ringa min älskade.. Men något sätter stopp för det, hmmm.. Nu har han tjänat drygt 435 norska kronor och nu börjar OBn. Jag har koll på'n..  Men det klart jag är jätteglad för hans skull att han har jobb i Norge, jooodå! Även om det är lite långt bort.. Hmm. Men det är nog bra. Hoppas att han har det bra nu. ..Bland kycklingarna, hehe. Min lille gosegris.


Men tro det eller ej, nu ska jag plugga. LÄSKIGT!!!! Jag tänkte skriva matte.. Vad då jävla plugga matte?!!! ALDRIG MER MATTE, jiiiiiiihhhhhaaaaaa :D Hähähäh.. Förresten. La ett litet brev till grafiska-Eva, hon var inte på skolan.. Hoppas hon har kollat mitt betyg till A-kursen nu iaf. Annars buuuuusaj(dog-otto, gott folk)  jag nog upp lite granna.. Ja. Men det blir bra. Ja. Imorgon blir det Chill'n'grill @ Andershh. Härligt :)

NUU ska jag plugga. Men ingen matte. Utan lite körteori. Jiiiiihhhaaa! ..Väl?


in my mind is you

/b

Av beatrice - 8 juni 2009 16:48

Först nu inser jag hur mycket behöver dig. Näst intill beroende, är jag av dig. Av oss. Jag saknar dina varma händer krama mina, din mage mot min, dina härligt glittrande ögon, ditt lena hår, dina trygga armar runt mig, mina mjuka läppar, din vackra röst, ditt härliga skratt.. Det är först när man är ifrån varandra som man inser hur mycket man hör ihop. Två pusselbitar som bara kan passa med varandra, och ingen annan.

Det känns som att du snarare skulle vara borta i 4½ månad till, istället för 4½ dagar. Och jag såg dig ju igår.. Men det känns faktiskt väldigt längesedan. Och tanken på att jag inte får höra din röst förrän vid midnatt i natt gör det jobbigt. Vi brukar ju prata jämt.. Innan skolan, efter skolan, när jag kommer hem, på kvällen, när jag lägger mig.. Jag saknar det redan, innan något annat ens börjat. Och det verkade inte gå och ringa till Norge heller. Allt jag vill är att du ska vara här med mig. Samtidigt, så vill jag ju inget hellre än att du ska ha ett jobb. Men.. Vi ses ju snart. På fredagkväll ses vi. På natten kommer du till mig. Vi har ju klara det längre än så. Ja det klart. Men det känns bara extremt tungt just nu. Jag har en tuff period just nu. Allt gått upp och ner. Det har det gjort länge nu. På senaste har det mest varit upp. Men helt plötsligt gick allt bara ner sig. Men jag ska vara stark. Det har jag lovat dig, och det ska jag hålla. Det här kommer bli bra. Det är ju bra.. Egentligen.. Det är bara.. Du är så långt bort. Jag är inte van vid det här.. Men jag är överkänslig. Som vanligt. Men det är bara för jag älskar dig så otroligt mycket, och kan inte säga det till dig just nu..

Av beatrice - 8 juni 2009 09:31

Jag har haft en fin helg. Har varit uppe i Gårdsjö hos Johan, och hos oss. Jag lyckades till och med att få Johanpuss att cykla fram och tillbaka till Sunne. Det tycker jag var bra :) I fredagskväll var vi även och kollade på Sunnes bal, med Johannes. Samuel var där en sväng också. Det var ju lite roligt :) En hel del fina klänningar och hår. På kvällen cyklade vi hem till mig, mamma och pappa var också där i helge och hade fixad mat och grejer. Gott :)


 På Nationaldagen  la jag och Johan i båten. Sedanåkte vi över till honom, jag fixade ett skolarbete oc skickade iväg, Ecken och Jansson var förbi en sväng. Sedan tog vi båten över hem till mig igen och åt mat, haha :) Såg enkonstig film också, som mamma och pappa somnade till. Vi såg klart den innan vi cyklade hem till puss igen. Hade egentligen tänkt att cykla upp till Ecken, men orkade inte. Åkte hem och myste istället :)


Och nu håller jag på att sakna ihjäl mig. Ärligt.. Fan vad jag vill att han ska vara här nu.. Johan.. Min älskade Johan. Men vart är han? I Årjäng, av alla ställen..! Usch :(  Men, jag antar att det är bra. Han börjar ju jobba idag, i Norge. Och han kommer hem på fredag natt. Kan det inte bli fredag natt nu? Precis nu! Jag saknar dig, gosisen..!


Jag får duscha istället. Det var längesedan, ha!Lite senare ska aj iväg till skolan en sväng. Måste fixa en uppgift som jag inte är klar med i multimedian. Dessutom ska vi prata betyg och jag måste leta upp Eva. Hektiskt.. Nja. Ska träffa mamma inne  stan också och hämta min ring. OCH gå till Carlings.. Dieseljeansen jag köpt för två månader sedan för 1500:- är så slitna ovanför knäna så det  nästan är hål. Och jag har använt dem högst 10 gånger. Så jävla tråkigt. Och kvittot har jag självklart inte kvar. ÅÅÅÅÅÅHHHHHH! Så jävla ovärt. Jag hatar det.

Jajajajajajjajajajajaja.. Det blir nog att göra idag.


 Förresten! Åh! Helgen! Nationaldagen! Det var ett år sedan jag såg Johan för första gången. Som jag vet om iaf..! OPA. Då badade jag och Carl vid Kolsnäs. När vi satt och solade, kom två killar förbi. En kastade en fotboll på Carl, de var tydligen kompisar. Han hette Johannes. Och han bodde i Gårdsjö fick jag förklarat för mig.. Läskigt att jag kom att låna hans skjorta på Fryksdalsdansen knappt två månader efter.. Ocj killen som gick brevid.. Det ska ha varit Johan. Det är lite coolt.. Joha Johan Johan.. Jag älskar dig och du är det bästaste jag vet! :)) hejdå.


 Förlåt mig, men du är allt jag har

  

/b

Ovido - Quiz & Flashcards