Alla inlägg den 3 juni 2009

Av beatrice - 3 juni 2009 11:45

Det bara blåser och blåser och är bara kallt.. Vart tog det där varma vädret vägen? Ja är bara trött och lite tjurig. Det är ingenting roligt som händer.. -förutom att jag just fick reda på att Ronja kommer hem idag! Det gillas mucho :) Så, ha jag lite tur kanske hon har tid att prata massa skit med mig i en timme, eller fem...


Idag blir rida och dega i stallet, det känns gååååått. Jag borde även plugga gärnet med den där svenskagrejen, men... Nääääe. Eller ja, jag kna ju faktiskt göra en analys om den där dikten, men eftersom jag inte har lyckats låna en bok om Karin Boye så är det lite svårt att börja skriva författarporträttet när jag måste ha en bok i materialet. Rumpa.. Och allt ska vara inne på fredag, jiiiihhhha...


Äh, jag bara känner mig orkeslös idag. Lusten försvann och jag vill nog helst bara att allt ska ta slut nu.  Ge mig en bra låt och lite motivation till att plugga så kanske det löser sig. ..Någolunda.


ge mig något som känns

/b

Ovido - Quiz & Flashcards