Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

Måndagsmorgon

Av beatrice - 8 juni 2009 09:31

Jag har haft en fin helg. Har varit uppe i Gårdsjö hos Johan, och hos oss. Jag lyckades till och med att få Johanpuss att cykla fram och tillbaka till Sunne. Det tycker jag var bra :) I fredagskväll var vi även och kollade på Sunnes bal, med Johannes. Samuel var där en sväng också. Det var ju lite roligt :) En hel del fina klänningar och hår. På kvällen cyklade vi hem till mig, mamma och pappa var också där i helge och hade fixad mat och grejer. Gott :)


 På Nationaldagen  la jag och Johan i båten. Sedanåkte vi över till honom, jag fixade ett skolarbete oc skickade iväg, Ecken och Jansson var förbi en sväng. Sedan tog vi båten över hem till mig igen och åt mat, haha :) Såg enkonstig film också, som mamma och pappa somnade till. Vi såg klart den innan vi cyklade hem till puss igen. Hade egentligen tänkt att cykla upp till Ecken, men orkade inte. Åkte hem och myste istället :)


Och nu håller jag på att sakna ihjäl mig. Ärligt.. Fan vad jag vill att han ska vara här nu.. Johan.. Min älskade Johan. Men vart är han? I Årjäng, av alla ställen..! Usch :(  Men, jag antar att det är bra. Han börjar ju jobba idag, i Norge. Och han kommer hem på fredag natt. Kan det inte bli fredag natt nu? Precis nu! Jag saknar dig, gosisen..!


Jag får duscha istället. Det var längesedan, ha!Lite senare ska aj iväg till skolan en sväng. Måste fixa en uppgift som jag inte är klar med i multimedian. Dessutom ska vi prata betyg och jag måste leta upp Eva. Hektiskt.. Nja. Ska träffa mamma inne  stan också och hämta min ring. OCH gå till Carlings.. Dieseljeansen jag köpt för två månader sedan för 1500:- är så slitna ovanför knäna så det  nästan är hål. Och jag har använt dem högst 10 gånger. Så jävla tråkigt. Och kvittot har jag självklart inte kvar. ÅÅÅÅÅÅHHHHHH! Så jävla ovärt. Jag hatar det.

Jajajajajajjajajajajaja.. Det blir nog att göra idag.


 Förresten! Åh! Helgen! Nationaldagen! Det var ett år sedan jag såg Johan för första gången. Som jag vet om iaf..! OPA. Då badade jag och Carl vid Kolsnäs. När vi satt och solade, kom två killar förbi. En kastade en fotboll på Carl, de var tydligen kompisar. Han hette Johannes. Och han bodde i Gårdsjö fick jag förklarat för mig.. Läskigt att jag kom att låna hans skjorta på Fryksdalsdansen knappt två månader efter.. Ocj killen som gick brevid.. Det ska ha varit Johan. Det är lite coolt.. Joha Johan Johan.. Jag älskar dig och du är det bästaste jag vet! :)) hejdå.


 Förlåt mig, men du är allt jag har

  

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards