Alla inlägg den 29 juni 2009

Av beatrice - 29 juni 2009 22:11

Jag sitter ute på altanen i stugan. Jag måste erkänna att det känns rätt chillbill med bredband här ute. Har varit ledig sedan i fredags, har njutit och stekt hela helgen. Det är inga fel heller. Tillslut på fredagskvällen kom min pojk hem också. I lördags var släkten här. Pappa fyler år imorgon, så det blev mat och lite presenter och en mucho bra väder. Äntlige fick jag användning till min kortkorta aprikosfärgade klänning. Känndes bra, gillar det hårt! Den lär ju bli på 18års dagen med all sannorlikhet. Jeey. Igår var jag och Johan på Kolsnäs och badade. Visserligen mot hans vilja, men ändå. Jag mer eller mindre, tvingade med honom. Eller tjaa, vi skulle åka dit lovade han om jag kvällsbadade med honom, vilket jag gjorde. Bra deal. Dock var det iiiiiiiiiiskallt i Fryken. Vi hoppade i från bryggan som ligger näst längst ut och skulle simma till 2an. Det kalla vattnet kom som en chock för mig och jag fick jättepanik och kunde knappt simma...?! Tur att jag hade min räddare med mig.. :) Träffade Jerry och några andra kompisar till Johan som raggade på norska breudar, höhö. När vi skulle cykla hem kom Carl och en kompis till honom, som käde Johan. Kul att se honom! ..Det känns lite konstigt på något sätt, lite pinsamt. ..För allt förra sommaren, det blev så konstigt och jag antara att det var mitt fel, så.. Jag vet inte riktigt. Men hur som helst, så var det kul att tjôta lite med honom.


I dag har jag varit själv i stugan hela dagen. Johis åkte med mamma till Karldtad imorse och pappi jobbade också. Jag har legat ute och svettats i princip hela dagen. Ett undantag mellan 11.30 och 12.30 då jag gick in och sov. Det var ju djävluskt varmt..! Vågar inte gå ner och bada själv heller, så det fick bli duschen några gånger. Hatar att bada när man inte ser botten, speciellt ensam.. Blääää. Imorgon ska det blir morgonbad iaf, innan vi far till jobbet. Jag och mamma ska väl upp extra tidigt och sjunga ljuvt för pappa, på 51årsdagen, jiihhha!


..Och om en vecka är jag på Hultsfred. Owaaahhh! Redan! Minns när Matilda sa "tööser, nu är det bara två månader kvar!". Nu är det en vecka. Lite pirrigt, men det ska bli jeeevligt roligt :DD


Nu återgår jag nog till min bok.. Haha, ganska rolig.. Sedan blir det sängen, måste vara utsövd till arbeeeiteingen imogon, väl! Köss dahhhh..


just beat it.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards