Alla inlägg den 12 juni 2009

Av beatrice - 12 juni 2009 14:00

Ja, det är faktiskt så. Jag har sommarlov. Ingen skola på 10 veckor. Bara jobb och frihet. Det känns konstigt.. Jag har väl egentligen haft lov hela 2an. Jag har inte gjort nånting känns det som. Men nu, nu blev det lov på riktigt. Det känns lite bättre måste jag säga. Det regnar ute. Väldigt mycket.. Hmm, så vi får se hur och vart det bär av i kvällningen? Breudarna ska till Linnéa ikväll och förfesta, det blir gååååått. Kanske inte lika gåått som skolavslutningen förra året, den var ju ultimal! Men, vem vet..


Tänkte boka körlektion förut.. Men det var uppbokat till början av augusti. Det känndes väl lite tjåkigt. Då blir det ju inget körkort för min del förrän i höst iaf.. Damn it! Jeje, det kanske går att fixas ändå.


Nu ska jag ner till Oscar en sväng iaf. Vi får väl se hur kvällen slutar..


shine

/b

Ovido - Quiz & Flashcards