Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

Hjärtat

Av beatrice - 8 juni 2009 16:48

Först nu inser jag hur mycket behöver dig. Näst intill beroende, är jag av dig. Av oss. Jag saknar dina varma händer krama mina, din mage mot min, dina härligt glittrande ögon, ditt lena hår, dina trygga armar runt mig, mina mjuka läppar, din vackra röst, ditt härliga skratt.. Det är först när man är ifrån varandra som man inser hur mycket man hör ihop. Två pusselbitar som bara kan passa med varandra, och ingen annan.

Det känns som att du snarare skulle vara borta i 4½ månad till, istället för 4½ dagar. Och jag såg dig ju igår.. Men det känns faktiskt väldigt längesedan. Och tanken på att jag inte får höra din röst förrän vid midnatt i natt gör det jobbigt. Vi brukar ju prata jämt.. Innan skolan, efter skolan, när jag kommer hem, på kvällen, när jag lägger mig.. Jag saknar det redan, innan något annat ens börjat. Och det verkade inte gå och ringa till Norge heller. Allt jag vill är att du ska vara här med mig. Samtidigt, så vill jag ju inget hellre än att du ska ha ett jobb. Men.. Vi ses ju snart. På fredagkväll ses vi. På natten kommer du till mig. Vi har ju klara det längre än så. Ja det klart. Men det känns bara extremt tungt just nu. Jag har en tuff period just nu. Allt gått upp och ner. Det har det gjort länge nu. På senaste har det mest varit upp. Men helt plötsligt gick allt bara ner sig. Men jag ska vara stark. Det har jag lovat dig, och det ska jag hålla. Det här kommer bli bra. Det är ju bra.. Egentligen.. Det är bara.. Du är så långt bort. Jag är inte van vid det här.. Men jag är överkänslig. Som vanligt. Men det är bara för jag älskar dig så otroligt mycket, och kan inte säga det till dig just nu..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards