Alla inlägg den 1 juni 2009

Av beatrice - 1 juni 2009 21:54

Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja..

Det är väl nu jag ska ta tag i skolan.. Kladda ihop något till engelskan så jag har något att prata om, författarporträttet till svenskan och arbetsiljöm för 30 år sedan. Hmm, och ändå käns det lite jobbigt. Det tar emot, mne jag antar att det fakiskt bara är.. Att göra. Sedan är det ju frihet iaf en veckan innan jag börjar jobba. Men ändå :)


Helgen har ju varit underbar. Har varit uppe i Gårdsjö, hos Martin. Med Johan förstårs :) Grilade i fredags och jag somnade som vanligt så fortvi bara fick på filmen. I lördags blev det mycket vandring. Först från Martin till Johan för att hmta Bobo. Upp till Horntjärn och Bobo badade som en unge, haha tötis! Sedan hemt ill Johan igen och lämnade vovven, sedan bort till mig och åt mat vi tog med och stekte i solen med lite öl. Sedan gick vi hem till Johan och slutligen till Martin på kvällen. Vi kom fram till att det var närmare 2 mil. Det var långt i flipflop som skavde och rädslan för ormar.. Men riiiiiiktigt mysigt och dretvarmt :D I söndags blev det steeeek hemma hos Martin innan vi gick ner till badplatsen och badade. Ecken, Jocke,  Jansson och några till var där. Riktigt varmt i vattnet och typ 25grader i luften, sååå gött och stickande röd hy, skönt! (y) Jocke körde in mig, Johan och Jansson till Sunne, vi tog en glass tillsammans innan jag och Johan åkte hem till Karlstad med tåget.  Mysipysi, vääääääl.. :) Igårkväl tog jag och mamma fram alla sommarkläder och insåg att vi båda har fan gått upp två eller tr kilo var, hahaha vad illa! Men vi mådde väl inte så dåligt för det, seriöst, hon är så jävla rolig, mamma :P Jag dör, haha! Och johan, pappa... Hallicksson? ENS! Hahahahahhahahahahahahahahhhaha! ;d


Idag vart det varmaste dagen, baaah lätt 30grader här hemma. Inge vidare lust med att gå till skolan då vill jag lova. Men eftesom det vart sovmorgon hann jag sola lite innan jag åkte iväg iaf. Dreeeetvarmt hela dagen och jag har steeeeeekt och tvingat Johis att steka lite med mig, heehe.. Han sprang 1.2 mil idag, det tycker jag var duktigt :)  Förresten, pappi sprang Stockholm marathon i lördags. Han var 12e bästa 50åring i Sverige , hehehe. Han kom i mål på 3.20.40, riktigt bra tycker jag :D (y) Ja ja ja ja.. Jag är lite nöjd iaf, håret blir ljusare och huden blir mörkare, det är ju fint! :) Snart ska håret bli blondare igen också, det gillas ju ganska mycket :D

Fet dag idag iaf. Negerbollar står på bordet. Bäst att kila då, höhöhöhöhh... Jag orkar inte göra mer på engelskan nu.. Det kankse blir imorgn bitti innan skolan? Sure!


Fan vad jag vill ha sommarlov nu. Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu nuuuuuuuuu!


Och Johan, du är min bästa :))


all I wat to do

/b

Ovido - Quiz & Flashcards