Alla inlägg den 29 januari 2009

Av beatrice - 29 januari 2009 20:26

Ja, jag blev faktiskt klar med den där svenskan, det känns bra. Och jag tror till och med att det blev ganska bra?! Hoppas då. Har kört lite lätt styrka nu framför TVn och sett på Made på MTV, höhöh riktigt roligt ^^,  Men jag är lite väl svag nu, bläääför det. Och jaaaa, jag ska träna mer nu. Ge mig bara lite tid, eeeeeh. Nej men ärligt, det behövs ju faktiskt inför i sommar. Och nej, det är inte bara för beachen. Utan, för möööönstringen! OWAH! Detlär ju gå bra, höhöhöhööhhöhööööööööööh.

Nej, jag känner mig lite oseriös just nu. Har lite tråkigkt faktiskt. Vad ska jag hitta på nu?  Vad brukar BEa göra när hon har tråkigt? Joo, hon ÄTER. Så, då äter vi lite och ser tjOcka och glada ut. Eller?


kiss me

/b

Av beatrice - 29 januari 2009 16:42

Jo, det var ju rätt slappt idag då, måste jag säga. Ingen grafiska, så vi började 12.40 Jag fick masa mig upp i rätt bra tid ändå efter som Johan skulle med 12tåget inne i stan. Men, idrotten var inställd idag eftersomSteffiboy hade oppererat knät, så det vart bara en timmes svenska. Det vart väl inte så illa heller. Skrev lite på det där brevet om upplysnigstiden, men kom väl egentligen itne igång särskillt bra. Men såkom min genialiska hjärna på en grej..! "Ta det du skrev på engelskan och gör om  litegrand". AAAH, smart Jens! Så, jag antar att det är ganska fort gjort nu på kvällen. Sååååå kan jag åka till KMTI imorn på lunchen/svenskan så hinne rjag träna två timmar och komma tillbaka i tid, great ju. För, för ovanlighetens skull bev det inget gym idag heller för varken Malle eller mig. Vi vandrade på stan med Carro och köpte 18årspresent till Linnéa. Reektigt nice :D Sedan skulle Malle och prata, Caro skulle till hennes moster och jag tänkte mig hem och plugga. Visserligen har jag varit hemma i 1½timme nu, utan att ens ta fram böckerna... Men ändå! Det kommer, jag hinner. Är som tur är ensam hemma nu fram till 21 eller nåt ikväll. Enklast att plugga seriöst då. Mja, när man väl komme rigång iaf. Mamma är på hockey med jobbet och pappa.. Det skulle kommanån försäljare eller nåt i den stilen, minns inte riktigt. Men det blir nog bra. Men okej, det kanske är lite väl ensamt just nu? Ingen Johan är här heller.. TJÅKIGT. Jag saknar honom :(


Men lite taggning för imorn är ju självklart! Paaartyparty hos Linnéa blir ju super :) Längesedan det vart fest nu ju, kooonstigt faktiskt :T Så, imorn går vi in i dimman tillsammans, det blir kaaaanooon 8) Vi får hoppas på att det går ganska bra för min del också med den där genomskinliga drickan, heeeeeeh (y).  Gåttgåtttttt.


Nej, jag funderar på att bli lite seriös nu. Har liksom inget att skylla på längre, att jag inte kan plugga. Det är lika bra att göra det nu så jag blir klar i tid juuuuueeeeeee. Fan, jag blev träningssögen! Jag måste verkligen bli klar med svenskan nu så jag kan dra till KMTI imorn istället för svenskalektionen. Baaah, tjockkkkis nu iaf, HAHA! Bläääääää, bara äter massa godis och dret och ahr inte tränat sedan några dagar innan jul. Det där är inte särskilt hälsosamt, nej jag vet. Men det är väl nu nångång som man ska ta tag i sig själv antar jag? Köss på't!


don't you ever leave me baby

/b

Ovido - Quiz & Flashcards