Alla inlägg den 11 januari 2009

Av beatrice - 11 januari 2009 13:31

Ja. Vad gör man en dag som denna? Det är grått  ute och jag antar att det är ett par plusgrader. Vinder tjuter och det är regndisigt. Sugen på att gå ut? Nja, kanske inte. Eller..?

Jag vill bara att Johan ska vara kvar.. Han skulle egentligen  åkte 9 imorse. Men vi var trötta, så han ställde om klockan till 11 och skulle ta bussen då. Men vi blev lite sena, så vi gick upp och la oss igen. Vaknade när bussen gick nerifrån stodene, 12.34 Lite skynda, men han hann med iaf och nu antar jag att han sitter på tåget hem till sunne igen. Det har varit en konstig helg. När han kom i fredags grät jag typ nonstop. Det var inte kul.. Men jag var väl trött och sjuk och tja, allt det där. Lite sur också kanske, eh? Igår var det väl samma visa. Jag fattar inte vad som händer ibland. I vilket fall följde vi med mamma och pappa på bio, Allt flyter. Hahah, det var faktiskt riktigt bra.  Typ, söt :) Sen åkte vi sen, åt pizza och degade framför TVn. Gåååått. Skönt prat med min älskade pojkvän i timmar innan vi somnade. Som det var förut..  Det där med kärlek är inte alltid lätt. Särskilt inte att beskriva den. Men ingenting ska få förstöra oss. Ingenting kan förstöra oss. Jag älskar min Johan, mitt hjärta.


Äh. Jag kanske ska ta och gå ut en sväng. Jag lär ju inte dö av det iaf. Så kommer jag hem, så färgar mamma håret på mig. Det kanske inte vora så pjåkigt ändå. Det blir mörkt på riktigt nu. Skulle kalla min nuvarande hårfärg efter färgandet förra veckan, guldblondbrun. Känns lite tantigt, eeeeeh.  Jeyjey, ikväll blir det brunbrunmörkganskasålitegrand? Mehehew, vi får väl se hur det blir. Var och klippt mig förresten i fredags. Blä, jag hatar att klippa mig. Det blev kort :( Väx fort dåå.....

Nu ska jag kissa. Uj uj.


please be there

/b

Ovido - Quiz & Flashcards