Alla inlägg den 7 januari 2009

Av beatrice - 7 januari 2009 13:44

Idag skulle jag till skolan. Skolan börjar idag, efter lovet. Men jag gick inte till skolan i morse. Jag är hemma med mamma och är sjuk. Sjuka. Båda två.  Och nu kliar det förbannat i mitt öga..Ta bort det. Tror inte att jag har nån feber nu, det är ju alltid något. Huvudet spränger, mest på högersidan.  Hostar som ett as, samtidigt som halsen känns som ett öppet sår. Äh, hela kroppen gör för övrigt ont. Jag har ingen lust.. Sov länge, det var skönt. Samuel ringde och väckte mig 12.40 eller något, då kunde jag inte somna om. Drömt massa konstigt inatt också..  Blä, jag är bara tjööööött. Behöver en kram. Tack för att mamma också är hemma. Vi ska sätta oss och kolla på Hey Baberiba och äta glass. Men bara för Silvia är vårat liv nuförtiden. Jaa, det tycker jag är konstigt. :) Förresten kommer det folk hit ikväll. Är jag sögen på't eller? Knappast.. Ulf och Mimmi kommer.. Behrnad(som jag aldrig lär mig hur det stavas?) och Corinne också. Jo, det vore ju trevligt om jag mådde lite bättre. Men nu mår jag inge bra och jag kommer bara sitta där och snora, gott. Jeyjey..

Åhhhh. Det känns så typiskt. Var det inte nu jag skulle komma igång och börja träna? Bah.  Tjåååkig att jag inte kan :( Är hemma och bli feeeet istället. Jag kan ju lova att, såååånt gillar jag! MJA!

Nu har jag en fin liten idé.. Kolla bilddagboken  vetja, behehe. Och efter det blir det ju Hey Baberiba för min del. Pöss på't. Och jag mår dåååååååligt,t yck synd om mig dahhh. Eller nåt, vad vet jag?


good looking papa'

/b

Ovido - Quiz & Flashcards