Alla inlägg den 21 januari 2009

Av beatrice - 21 januari 2009 21:05

Jovisst, jag blev väl hemma idag också. Kände att mitt huvud inte var redo för 6timmar framför en dator med massa kreativt tänkande.. Så, hemma och sov framför tvn till MTV och mådde konstigt nog sämre när jag vaknade. Behöver fan börja äta nu igen, det svartnar framför ögonen hela tiden.. Men allt jag får in i käften smakar ju röv, så det blir inge kul att äta tillslut. Blä. Har iaf fått i mig en pannkaka och två digistivekex idag, det tycker jag är bra (y) HAr orkar duschat också, så nu på kvällen kankse jag mår lite bättre än i förmiddags iaf. När mamma kom hem hade hon varit och hämtat min caméring som jag lämnade in för att slå ut. Så, nu sitter den här på mitt högra pångfinger och ser sådär lagom schnygg ut till bismacken och en flätad i guld på ringfingret brevid. Jag är nöjd :) Dessutom hade hon köpt med en guldkedja till camésmycket jag fick av Johan i julas. Men jag torr nästan att det blev lite långt, så jag ska tillbaka imorgon och kolla om det finns en kedja som är kanske två cm kortare. Vi får väl se... Det blir bra. Det var höjdpunkten idag vill jag lova :):* Annars kan ju den här dagen ha gått och skjutit sig. Jag lovar, jag slutar aldrig förvånas.. Men, jag har faktiskt slutat att hoppas. Men häpen, ja, det blir man varje gång när löften inte hålls.  Ärligt, jag förstår inte idén med att lova och lova och säga en massa saker som man ändå inte kommer hålla eller göra. Finns det nån mening med det? Eller vad handlar det om egentligen? Jag förstår fan ingenting av det där. Och jag blir så jävla sinnig, fy fan. Och ledsen förstås, för jag heter Beatrice. Samtidigt besviken för jag inte tror på något som sägs längre. Konstigt, jovisst. Pssh..

Det ska fan bli skönt att komma till stugan i helgen. Jag har ingen aning om jag och Johan kommer ses sådär mycket som vi har sagt. Duvet.. Det blir inte mycket som man tror, som tidigare.. Men vi får väl se. Jag skrev att jag inte tror längre, va? Pssssssh! I vilket fall ska det bli skönt att vara i Gårdsjö nu. Stugan.. Där finns lugnet när man behöver det iaf.


Wäk, det kanske är bäst att plugga lite engelska nu när jag ändå bara sitter här utan att göra något speciellt.. Känns inte särskilt lockande, men om jag väl ska komma igång med skolan nu så antar jag att det är nödvändigt. Jävla Daniel Defoe och Robinson Crusoe.. Och den där boken som aldrig kom. Ta dig i bajan dahh.. Blä!  Kan inte värst mycket om honom, men får väl försöka läsa lite på engelska då. Bjeee.. Bea-inte-gilla.

Men okej, jag tar väl tag i mig själv nu. Var det inte jag som skulle bli nästan lika bra som syyyystra' mi? HA! Halvvägs iaf.. :)


you can't cry

the pain away

/b

Ovido - Quiz & Flashcards