Alla inlägg den 5 januari 2009

Av beatrice - 5 januari 2009 21:54

Jag antar att det är det de flesta tycker med nytt år.. En omstart, ett början på ett nytt liv. Men jag vet inte jag, egentligen? Skulle det vara nån större skillnad mellan nu och då.. Ptja. Förresten, nyårsafton. Vad var det ens? Kunde nog ha blivit betydligt bättre om man säger så. Ehm.. Först var vi breudar hos Jossan som fyllde 17, åt middag och förfestade lite :) Otroligt kul var det, beesta  tjejorna var det väl? :) Puss dah! Senare åkte vi hem till Lollo där det blev parrrty med fler folk. Dretkul till en början. Men självklart blev det massa dret. ej förresten, inte massa. Men en dretgrej och min kväll var förstörd vid 22.30, tack. Lyckat. Känn dig nöjd... Typ en fet glad gubbe på det också :D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDd. Blä.. Så, buss från Lollo strax innan 01 och 01.30bussen hem till skåre. Jipiie.. Eh. Jag och Johan gick till Tomas&Lena där mor&far var. Gick hem och pappa var väl lagom go i huvudet, heheeeh.. Jeyjey, sen dess har det varit jobbiga dagar och nätter med mycket tankar, tvivla inte på det. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH.


Jag är hos Johan nu. Han sover. Kul.. Vi var nere på isen förut med Bobbo, det var mys :) Kallkallt också här ute i Gårdsjö.. Jag ville gå över sjön till våran sommarstuga. Men när det brakade till coh blev en spricka precis när vi hade kommit ut en bit hade jag ingen lust längre, heeeeh..Fint med lite vinter nu iaf..

Och jag känner mig jävligt aktiv med att blogga. Nej. Orkar inte. HAr ingen lust. Men eftersom jag har en pojkvän som bara sover här bredvid mig så har jag väl inte bättre för mig antar jag. Lyssnar på kent, samtidigt som man har Marcus och Carlos utifrån leka med Bobbo. De försökte tydligen bada honom, men vovven var ju rädd för badrummet, haha. Töt :)

Nej, nu tycker jag att det är tjååååååååkigt att sitta här. Blä.

 

jag är född i en spökstad,

där alla vet att jorden är platt

Ovido - Quiz & Flashcards