Alla inlägg den 8 januari 2009

Av beatrice - 8 januari 2009 19:52

Alltså, vilken jävla dret. Kan man aldrig ens må.. Liiiiite bättre? Jag bara snorar och mår allmänt kasst.  Huvudet är täppt i alla gångar, det trycker och gör förjävla ont. ..Mest vöerallt. Ja, för all del.. Jag försöker göra så att du ska tycka lite synd om mig i dessa svåra tider ;o

Mamma är också  hemma och sjukar sig ju.  Vi tog oss en tur och kollade klädrea på Tiger, FilippaK och Ralph Loren.. Jag började typ grina när jag testade lite kläder, så vi drog hem. Jag är TJÖTT!  Åkte förbi Söderlunds på väg hem och jag ska klippa mig imorn. Det blir nog fint.. Har ju fan inte klippt mig sen i somras ;o baaah. Bortsett från Jossans fina inhopp som frisör vid lucia ^^, Förresten rådfrågade jag på salongen om färg.. Hon tyckte jag kunde sänka mig två hack mörkare. Låg tydligen på 7 nu och kunde lätt ha 5. Så vi får väl se vart det bär av. Mamma får väl färga mig i helgen :) Deeet blir nog fint.

AAAAH, fan vadd ont jag har i bihålorna :( Jag döör....


Åh. Jag hittade spellistan till skivan med Imogen Heap från i somras. BAAAAAAH, ärligt talat! Jag dör på det. Sommarn. Minnen.. Det är så jävla fint :) Sensommaren.. Vaknade till det när Gabriel skulle upp och jobba. När Malle var hos oss dagarna i augusti. Solning med Carl. All-day-solning-by-myself-wounderbart. Regn. Nattbadet, mmmmh. En pojk sprang förbi. Tack Imogen Heap, jag älskerrrr't :)


Nej, någon skola blir det defenitivt inte för min del imorgon heller.. Tråkigt faktiskt. Dessutom vill jag ju ha den där skivan med alla filmer från 1an av Linus.. Mamma kankse är snäll och skjutsar mig så jag får ändå 8) Kul att se, mehehew. Jeeeey. Nu är jag tjööött i huvudet. Äh, njuter av Just for now.. Puss på't.


GET ME OUT OF HERE

/b

Ovido - Quiz & Flashcards