Alla inlägg den 20 januari 2009

Av beatrice - 20 januari 2009 15:09

Jovisst, igårnatt vaknade jag och spydde som en jävla kalv. Tack. Åh vad skönt.. Det som jag länktat efter något så fruktansvärt. Nja, kanske inte. Nu är jag bara trött och yr och.. Ptja, trött? Igen.


Sitter vid brasan och ser på MTV/ZTV. Pratar med Ronja, shit. Första gången på länge  känns det som.. En hel jävla massa skvaller, sånt är fanmig reektegt nödvändigt (y)  Och det spelas typ bara låtar från i somras. Det får mig osökt att tänka på allt.. I somras. Mycket lustigt. Tänk bara Fryksdalsdansen.. Ärligt, kunde det bli bättre ens? x) Jag dör när jag tänker tillbaka.. Det var så jävla bra. Så jävla... Bästtttttt! Köss på't iaf <3 Och jag vill påminna om att jag gillar näcknattbad ;) HAHAHA, eller campingen på västkusten för några somrar sedan! Fy fan.. Det är värt att göra om kan jag ju lova, sickkkkkkkk x) Kärlek!


things will never, ever change

/b

Ovido - Quiz & Flashcards