Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Lite tjåååkigt

Av beatrice - 29 januari 2009 20:26

Ja, jag blev faktiskt klar med den där svenskan, det känns bra. Och jag tror till och med att det blev ganska bra?! Hoppas då. Har kört lite lätt styrka nu framför TVn och sett på Made på MTV, höhöh riktigt roligt ^^,  Men jag är lite väl svag nu, bläääför det. Och jaaaa, jag ska träna mer nu. Ge mig bara lite tid, eeeeeh. Nej men ärligt, det behövs ju faktiskt inför i sommar. Och nej, det är inte bara för beachen. Utan, för möööönstringen! OWAH! Detlär ju gå bra, höhöhöhööhhöhööööööööööh.

Nej, jag känner mig lite oseriös just nu. Har lite tråkigkt faktiskt. Vad ska jag hitta på nu?  Vad brukar BEa göra när hon har tråkigt? Joo, hon ÄTER. Så, då äter vi lite och ser tjOcka och glada ut. Eller?


kiss me

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards