Alla inlägg den 13 januari 2009

Av beatrice - 13 januari 2009 19:51

Så jävla ovärt att inte sova imorse. Jag som verkligen tänkte "jag pallar verkligen inte det här" precis innan jag gick upp vi 7:00. För, väl på 3an mot skolan ringer Malle(från bakre delen av bussen, haha fuul ^^,) och säger att vi har inställt för Aksel hade ringt Chrisse, som sa det till henne... EEEEH, skojigt. Så massa tjäbbel om engelskan väl i skolan. Sedan fick vi en hemuppgift och vi drog mot stan. Fixade lite grejer, jag köpte två t-shirtar och en kjol. Vilka kap, dretbilligt! Träffade Johannes, satt och tjôtade ett bra tag innan de dära två skulle iväg till KMTI och träna. Förresten blev det snack om i sommar och utlandsresa. Baaaaaaaaah, redigt gott vill jag lova :) Det är ju så man nästan vill hoppa över våren? Jees (y) Jeyjey, sedan drog jag hem och åt lite mat, pratade med det där gossebarnet jag är förtjust i och pluggade lite engelska.Letar lite fakta om Daniel Defoe. Engelska hemsidor eller? O.o Svenska sidor som man översätter med google översätt tycker jag är betydligt bättre (y) Mehehew.. Sedan åkte jag in till stan och mötte mamma. Lämnade in caméringen jag fick i julas så skulle de nog skicka efter en ny. Jag vill ha den på långfingret så den vart liten åt mig ju..! Blä. Hoppas att det inte tar alltför lång tid ;o Jag vill ha den nuuuuuuuuuuuuu. Ja, typ nu.  Sedan vandrade vi runt lite på stan, jag köpte två bhar. En jätteful, haha! Men den funkar nog bra under en vanlig t-shirt så det fick bli den också då. Också billigt, uj uj. Vad händer? Jo men visst, det känns bra :) Hem och fika med mammi blev också, baah. Mys :)

Nu är det faktiskt dag för lite pluggning tänkte jag. Förresten har jag ju danslektion med klassen på idrotten på torsdag så jag får väl sitta med det litegran också. Bjeeeee... Orkar inte fixa en korreografi så det blir nog lite kroppskontroll, muskelkontroll, isoleringar, lösgörningar och grejer.. Det får bli bra så ^^,


Men fan vad jag vill festa till helgen. Varför är det bara jag som är på? Uj uj, tagga för fan breudar nurååååe!? Jag som tyckte jag var bra och kom på förkrög hos Jossan med guitarhero och seeeeen ut. Vi lånar Linnéas lägenhet? Haha, jag är ju smaaart.. Komigen tjåkisar! 8)


Huh! Vad fan gör jag? Lyssnar på Eminem och sjunger med? Hahah, jag är förvånad över mig själv.. Lite såndär dret blir på torsdag, feeint det :)

Förresten kan jag tillägga att jag är nog ganska nöjd med det bruna håret. Känns naturligt, och konstigt nog inte så stor skillnad från det blonda. FEINT på det också 8) Kössssss dah :*


I'm not Mrs Friendly

/b

Ovido - Quiz & Flashcards