Alla inlägg den 18 januari 2009

Av beatrice - 18 januari 2009 22:37

Jo, jag är fan sliten... Sitter framför TVn vid brasan och ser på något program om World trade center. Det är faktiskt bra på riktigt.


Kom hem från Årjäng idag med Johan. Vi var här en liten stund, hann iaf med en dusch, det är ju sånt som gillas :) Åt lite innan han fick rusa till bussen och hem till Sunne. Jag vart hemma och degade. Gick på bio med mamma och pappa, riktigt gott. Wallander, jag var sviningtrött och somnade en liten sväng där i mitten. Men den var faktiskt bra, det jag såg, wheh.. Förresten, såg Schleten (HAHAHAHAHAHAH, äääärligt vilket jävla namn :D) utanför SF. Jeeys, första gången sen han slutade i våran klass om det var i 8an eller 9an? Minns inte.. Men hur jävla smart är man om man tar nycklarna från en i ens klass, som dessutom är ens granne... Drar hem till denna och snor grejer för 10.000 Hahahah, ahmen så jävla efterbliven?! ^^, Synd om honom, ärligt... Shit.


Jeeeey. Imorgon blir det iaf sovmorgon.. Jag ska bara ringa en liten sväng till det där gossebarnet i Sunne innan jag ska sova.. Sovaosvasova, fy fan vad jag är trött.. Och lite dåligt av mig måste jag säga att jag inte har gjort den där förbannade engelskan om Daniel Defoe.. Röv också. Jag som skulle ta tag i skolan på riktigt nu efter jullovet. Bah. Jag måste verkligen vara klar med det på tisdag.. Får fixa det imorgon efter att jag har varit hos Puddi då och sett filmer fårn 1an med resten. OOOOM Matilda kommer ihåg vill säga? ;) Jey.. Fan, nu blev jag stressad. Lika bra att gå och lägga sig då. Mja, först kleta in ansiktet med lite kräääääm. Det torkar ut. Usch då? Och ptjaa, godnatt.


that you only ment well?
well, ofcourse you did..

/b

Ovido - Quiz & Flashcards