Alla inlägg den 22 januari 2009

Av beatrice - 22 januari 2009 16:52

För det första kan jag ju bara nämna att jag hatar mens. Seriöst, vad är det för mening ens? Det gör ont, man mår dåligt och det är äckligt. Jag ser inget positivt i det? Rumpa också.


Kul dag förresten. Åkte till skolan, in i desktopen.. Någon där, hallå? Två stycken. Kul. Så jag fick skriva en utvärdering på grafiska A som tog 40min och sen sluta. Ehhhm..  Så, jag åkte och väckte Linnéa. Såg på Step up 2 med sådär lagom högt ljud medan hon försökte somna om. Det tycker jag är bra (y)  Chill på svenskan när man egentligen behöver jobba som ett gnu. Sedan vart det idrott som jag inte var med på. Ptjaaa, vört? Mychhhhhet! Och den där förbannade bussen kom ju aldrig inne i stan så nu fryser jag så det känns som jag är kissnödig och bläääää. Jag inte gilla. Haha har försökt druckit teet som står brevid mig nu i 30min det det för för vaaaaaajmt.. Och värt att Johan sa att han skulle komma för 40min sedan.

HAAAAAAAAAAHH, nej jag klagar inte alls mycket idag? O.o

Lika bra att sluta, wäk!


kiss

/b

Ovido - Quiz & Flashcards