Alla inlägg den 17 januari 2009

Av beatrice - 17 januari 2009 17:47

Jomen visst, det är i Årjäng jag tillbringar min helg. Dock med min kära pojkvän och hans mammas familj, så det är inte så farligt som et låter, weheh. Jag sitter här framför TVn och ser på barnkanalen med Lucas, gounge! :) Jag som brukar vara lite rädd för allt under 7år. Men, han är faktiskt 4 och är inte så farlig. Igår när vi kom fick jag se alla hans spel och pussel och leka lite med honom. Sedan satte vi oss i hans säng och kollade på Långben. Tötis ^^, Isbjörnvovven och är lika hög som Lucas ligger här bredvid och nannar. Johan blir klippt nu av frisörmamman. Jag fick iaf bestämma liiiiiiiitegrand hur han ska ha håret. Det är jag väl sådär lagom nöjd med, jees. Vi skulle egentligen hem till mig idag, men det blev inte så. Skulle tydligen bli massa stress till bussen och grejer så vi struntade i det. Åker 8.30 imorn ist ;o hjeeeeelp.. Lycka till med att få upp Johan i tid eller? Hahah, eeens!


Nej fan, jag tycker inte Lily och Stich eller vad det nu heter är värst bra. Haha.. Och rövhungrig är jag också. Tur att man äter sig mätt på godis precis innan maten, jeey. 

Hahah roligt att Johan blir helt galen på sin mamma för at det inte blir som han vill ^^, Tänk honom hos frisören på en salong? Haha!


Nej. Inte mer nu visst.. Jag är lite tjöttttttttttttt.

I want to dance with somebody.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards