Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av beatrice - 12 oktober 2008 10:34

Jo, det blev en bra helg till slut ändå. Jag blir nog bara sur för smågrejer.. Som vanligt. Eller nåt, spela roland. Just nu.

I fredags kom Johan hit. Myspys! Vi och Johannes var på bio på kvällen, Step brothers, huuuur sjuk som helst! Hahahah, så jävla ful ^^, Förövrigt var hela stan bombarderad av skåre92or som hade hittat ut i mörkret.. Scary. Åka hem och se annan film. Nja, börja se annan iaf. Johannes åkte hem till Malle, och jag och Johan la oss. Justdet. Finns inget bättre..! :*

Lördagssmorgonen vaknade jag fan sjöblöt. MMMMMH, vad skönt! Jag gillar svettiga rum (y) Mysi, lite film, lite stress, lite mysi igen. Åkte in till stan på eftermiddagen. Käkade så jag rullade lite senare.  Seriöst, aj min mage :( Mötte upp Malle lite senare. Langning är fint. Johan åkte till farmor, jag åkte med Malle hem.  Följde med mapa till Bergvik, hade ju inte så speciellt mycket att göra. Ändå blev det stressigt hem och Jossypussy fick sitta ute och vänta på mig innan vi kom hem. Awww, stackars skulle jag säga! ;A Höhöh.. Linnéa och Alexandra kom hit också. Mys med fett (alldeles för mycket också) och film hela kvällen. Gyyy så gått :) Spelen vart ju då lite väl svåra för Linnéa, så det blev inget med det. MIIIIUH, kött! :* Efter läskig film (och jaaa, jag kunde den utantill. Faktiskt. Ganska mycket ;A)  var vi tvugna att se Tsatsiki. Men ärligt, fy fan vad söt! Jag dör! :) Pussunge. Myskväll, brudar! Gillar er rätt gött x) <3


Idag är det sol. Löftet bröts. Jag och Malle åker upp till Sunne. Leka med pojken :) Gottgottgottgott! Ska titta när man spelar fotboll också, det blir nog kul :) Åker hem ikväll.. Behöver sova imornbitti och jag har feeeeett ont i magen (av naturliga själ? -lägger huvudet på sned och ler-). Mamma och pappa åker nog också till Sunne och spelar golf, så kanske får gratistur hem, det vore skönt. Hööööh. Hejfattiglapp!


Jag tror bestämt att jag borde göra mig iordning litegrand. Hitta nåt att ta på mig. Finns ju fan ingenting. Inget jag vill ha iaf. Justdet. Ronja har mina skor fotfarande.. Vad jobbigt det blir.Favoritskorna Hur ha rjag klarat mig i två månader? Helt galet. Jeyjey. Malle och mor/bror kommer hit om 40min. Bäst attt vara klar dåråååå antar jag (y) Köss!


nu är du struken från listan, jag har lärt

mig av dig; alla öden är värre än döden.

/b

Ovido - Quiz & Flashcards