Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av beatrice - 7 oktober 2008 17:17

En kall morgon. Det är nu man börjar märka av att det faktiskt behövs vantar på mornarna. Aningen kyligt när jag vandrade till bussen. Ja, jag gick faktiskt. Detdär med att springa är överskattat. Jag är ganska nöjd över mig själv faktiskt, kan hålla tiden lite bättre iaf. Malle missade dock bussen, så jag fick prata med henne i telefon hela bussresan ist. Inte så pjåkigt det heller, men.


En lång mediekommunikationslektion, tre timmar. Men det gick ganska snabbt trots allt. Great mate.. Rasten efter lunch blev lite av en besvikelse. Inte just för rasten, utan allt annat som bara blir åt helvete. Jag var nog lite irriterad.  Film på engelskan som vi såg i våras på samhällen. Man den är rätt intressant, så det vart väl bra ändå. Gick över tiden med 30 min, så jag förväntar mig sovmorgon på torsdag iaf! Nej, fredag? Öh, nästa gång vi har engelska iaf, minns inte när.

Jag och Linnéa skulle  ha tränat idag, kmti. Sen skulle jag träffa johan istället som skulle komma hit. Men, det blev ingenting utav det. Jag blev lite butter...  Så, jag och Linnéa satt på torget och snackade välbehövligt och lagom seriöst :) Ett stycke Maria joinade en sväng med. Inga fel, inte. 

Bussresan hem blev bättre än igår. Det känns lite bättre nu..Ganska mycket.


Jag sitter hemma. Gabriel for just till nån kååmpis och skulle fixa nåt. Det är faktiskt skönt när han är hemma igen. Visserligen åker han tillbaka till Norge imorn igen, men. Gott att umgås lite med sin käre broder, så att säga.
Tittar på bilder från helgen. Fy fan vilka bra dagar, det är helt sjukt :)

Jag och Malle hoppade arbetsmiljön i fredags och tog 15.30bussen upp till Sunne, mot Ronja & boysen. Skönt med lite pussar! :) Det bleve tt besök på pappis jobb och äta mat innan jag, Malle och Ronja vandrade hem till Ronja och Anna.  Där började det göras irodnig för kalajs och invänta Ronjas andra vänner:) Lite struligt, men jag och Malle åkte ut på förkrök till Johan och skulle möta upp de andra lite senare på kvällen.  

Det kom massa folk och det var riiiiiktigt nice :D Trevligt folk, Pär gillade foundation och jag fick  pussas med Johanne soch Malle när Johan svek.  Och jo, det blev nog endel alkohol. Kanske lite för mycket för mig. Men jag mådde bra, riktigt bra! :) ...Ända tills det blev svart. ÅÅh. Inte igen, väl?  Så folket drog sig mot Sunne, jag och min Johan blev kvar. Ensamma. På toaletten. Med dålig smak i munnen och lite vimsigt huvud. Men, eftersom min pojke är så bra så blev det bra ändå. Miiiiuuuh :)


Lördagsmorgonen.. Upp och jobba, jippie (y) Aningen ont i huvudet och väl seg i kroppen. Men tre timmar med Marie var rätt lunch ändå (y) Sedan bar det hem till Johannes. Åka coooooool bil till Johan med honom och Malle (h) Det var mysmysmyyyyyys och jag missade att åka med tillbaka till Sunne.  Kom senare än planerat till Ronja och Anna, men det blev bra ändå :)  Fixade käk, potatisgratäng och fläskfilé! Men vad är det fär kockar vi har i huset ens! Oh my lord..!  Sedan laddades det om  till parrrrtyparrrty! :) Coooooola pojkar hämtade oss och Johan var full som få. En annan grabb i baksätet som tydligen avr med igår, vilket jag itne had ene aning om. Erik, oh ja. Så jag, Ronja och Anna lyfte taket med Erik, som faktiskt var självaste Lady Gaga! OMFG, ingen dret heller! Vi anlände hos Pär och det var myyyychet trevligt! En viss Ronja förgiftade sin kropp med väl mycket alkohol denna kväll, tur nog höll jag mih i skinnet (y) Erik var kvällens stjärna, hahah! Sjukhusimmitation, me like! HAH! Lyfte även lite tak där, great! Alldeles lagom kväll, hur kul som helst! :D Ronja välte alltås inte kossor denna kväll, utan bord och spillde en aning. Jävla mongo, det där! Hahhha.  När vi senare fick gå ner två troppor hittade hon en katt. Självaste katten själv hittade en katt! Åååååååh, han heter Nisse! Kanske inte, men Ronja var nöjd :) Sedan bar det av hem till Ronja och Anna en sväng. Mycket konstigt hände där, jag fattar inte. 

Jag åkte till Ronja och Anna på kvällen och tillbringade en dryg timme där innan det begavs mot tågstationen. Gabriel fick hämta mig i Kil för det var massa konstigt med tåget. Bläblä fattade inte riktigt. Kul att se honom igen. Längesen! ;o

Sen var helgen slut. Bara sådär. Jag var utsliten. Totalt utsliten. Men glad. Otroligt glad, vill jag lova :)


Ge mig en puss för allt känns bra nu :) Jag är lite hungrig. Ska plugga också. Oj! Hahahahah, men mamma är rolig!  Vi har kul, bara jag o hon och Gabriel hemma. För en gångs skull känns det faktiskt bra rätt igenom. Tack. Jag kanske ska börja tro på Gud? Eller Allah eller vad fan som helst. Det är bra.


och som jag önskar att du var här nu,

jag vill bara höra dina hjärtslag

/b

Ovido - Quiz & Flashcards