Direktlänk till inlägg 25 oktober 2008

Förjävla bra kväll

Av beatrice - 25 oktober 2008 20:17

Gårdagen. Ärligt talat, fy fan vad bra!

Vaknade upp på morgonen bredvid Johan. Underbart. Helt sjukt underbart..! :) Det var rätt slött i skolan, det var skönt, taggning inför kvällen ju. JEEEEES, partyparty (y)

Skynda hem efter skolan och duscha o greja innan jag och Malle åkte till Linnéa och Carro. Lite halvbrottom att göra sig iordning ju, mne jag är van (a) Heeeeeh.  Man  var laddad, fy fan vad nice. Eftersom vi inte lyckade hinna med bussen tog vi oss en promenix bort till Matilda där förköret redan hade börjat. Tema svart och brudarna var där, Matilda ju, Sofia, Jossan, Lollo, Amanda och Maria. Tio tjejor + en lagom dos alkohol, det finns inga fel! De ä de vi gôr, supe, knulle å åke hiss. Stora ovationer inför kvällen (y) Stämningen var! Vi blev visst lite väl högljudda när vi kommit lagom långt in i dimman och åkte till Alex tidigare än väntat.

Där vart det party och min älskälskling var ju där :* Längtade efter honom, puss! Och vi hittade en katt ;o ..Katten bodde hos Alex jöööö..! Först på toa, jag, Malle, Lollo och Jossy. Heeeeh, jag menar, en kattlåda finns ju bara till för en sak väl? Eller? Och är man katteN, så är man. Man är så jävla kreativ när man är full så det finns inte, hahaha! Jag är jävlligt stolt måste jag medge också. Bara för att testa liksom (y) Sedan blev det pörr och dans och massssa festligheter under kvällen, jäääääs (y) OCH. Det var dags för godkänningen som min Pudding utför. Jag förstår att det var en krävande situation, men Johan klarade utmaningen. Tack! ;) Hahah, jag gillar det :) Det sägs att det blev en sväng i skogen. Heeeeeeeh! Men det var kallt. Jättekallt! Blä och där tog energin slut. Samuel fick rensa mitt hår från diverse växter. Kååååntigt det där..! En massa trevligt, skönt folk. Så jävla bra! ..Men månge flickor drog. Matilda hade fått en mugg i huvudet så den sprack. Muggen alltså. ..Så det var antagligen ganska hårt. De åkte till akuten och dret, usch..! ;o Men det gick bra iaf, skulle vila och grejer. Vi tog 01.30bussen hem till skåre och jag avr utpumpad. ..Kanske inte lika mycket som killen bredvid mig. Somnade och slog i sätet framför hela jävla vägen hem, hejjagmårfintikväll? Heeeh. Och killen bredvid Johan som somnad epå hans axel? Hahah, lyckat ^^, Vi kom hem, jag och älsko, samtidigt som Gabriel och jag fick äta lite innan vi la oss. Hungrig och trött. Men vi somnade sent ändå. Heeeeeh. Lycka. Så jävla ba kväll. En så jäävla ba kväll, ärligt talat. Det var längesen det var på det här sättet. Och nästa helg blir det repris? Oh ja, skoja inte! Men då blir det party hos Linnéa. Det ryktas om det iaf. Och jag längtar.

Men puss på igår. Och fet puss på ida. Chilldag hemma med Johan med film och liknande. Heeeeeeh. Gott :)


Nu är det mat. Grillat och grejer, sånt gillar jag. Hemmakväll med mamma o pappa, det var längesen. Chillbill, jag gillar det idag :) Massa fett också, glass o dret. Vad gott (y)


I can't get you out of my head

/b

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ö

Av beatrice - 3 juli 2013 01:30

Kommer hem. Mulet, blåser redigt och 17gr. Skönt med sommar ändå?! Efter fyra veckor utan träning, och sen gå på bodypump + löpning kommer jag förmodligen ha problem med att gå imorgon.. Jippppppi ...

Hap

Av beatrice - 27 juni 2013 01:15


Ll

Av beatrice - 18 juni 2013 23:39


grappen med rakkapil, de e kul!

f

Av beatrice - 16 juni 2013 12:13

idag. idag får jag min efterlängtade mjukglass med strössel. skulle bare mangle. efter en månad. tjat. skön kväll igår. haha.... hahah...   tre jobbdagar kvar till ferie. mmm. spaaaaania väntar. ...

H

Av beatrice - 6 juni 2013 21:54

Magen skriker efter godis. Choklad. Mjukglass, med strössel. Skinny bitch. Start helg. ...

Ovido - Quiz & Flashcards