Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av beatrice - 16 oktober 2008 19:59

Jag är orättvis.

Jag vet att det är mitt fel.


..Förlåt.

Av beatrice - 16 oktober 2008 18:34

Fy fan vad jag inte orkar.
Förlåt för allt.


Och jag hatar allt som har med tårar att göra. Tar de aldrig slut? Ärligt talat, tar de verkligen aldrig slut? Jag som trodde att det kanske.. Möjligtvist på något sätt, kunde känns lite bättre idag. Men jag fattar fan inte vad man ska göra för att det ska kännas någolunda bra nu. Jag finner inget fel egentligen, inget att peka eller ta på. Men det är någonting som finns det är gnager. Precis hela jävla tiden. Det var längesedan nu som jag var lycklig, rätt igenom. Mest av allt vill jag bara gömma mig under täcket och låta tiden gå. ..Jag har hört att det är just det som behövs. Tid. Och det ska bli så in i helvete skönt att åka till Cathrine imorgon. Det är nog det bästa som kunde hända just nu. Fan vad jag hatar tårar. Sluta rinna..
Jag vet att jag bara bölar för allting. Det hjälper inte, inte på något sätt. Och jag fattar inte varför jag gör det egentligen. Det gör, om något, ännu ondare än innan. 

Alltalltalltallt påverkas. Det finns ingen energi kvar. Jag orkar inte. Träning är ointressant även om jag vet att det är det bästa jag kan göra när det är såhär. Men jag pallar vekrligen inte.. Min mage är sönderstressad och gör uppror som våren i 8an. Inte igen.. Skolan går bajs, ingenting blir bra. Allt försvinner i hel genomskinlig gråskala. Vore det inte för brudarna skulle allt glida ifrån mig. Min envishet finns inte kvar. Inte längre. Inte nu. Det ska till en radikalförändring. ...Men jag undrar åt vilket håll?

Spelregler. Som jag anpassar mig efter. Spelregler som jag förstår lika mycket som Koranen. Men jag accepterar dem och försöker så gott jag kan, men när det strider om ens egna värderingar blir det svårt. Konstigt. Men jag försöker. Jag försöker allt jag kan och vill att allt ska vara bra. ..Orka något annat? :S Är du och han och hon och alla andra nöjda, ja, då är väl jag också nöjd. Då är det bra. För alla.


Det var skönt att få sova lite förut. Idag gillar jag mörker. Så du slipper se. Ingen ser. Ingen hör. Det är bäst så. Jag ska plugga snart. Jävla bokredovisning som måste vara klart. Imogonkväll iaf.J ävla språkprov imorgon också. Vart har jag mitt häfte jag behöver för att plugga? Jag är oorganiserad. ..Visserligen som alltid, jag håller inte koll. Men jag får leta efter det. Senare.. Nu får jag jobba på citaten. Tills senare. Tröstät och bli fet och försök åstadkom något bra.

Okej nu blundar vi, sväljer.


En glad gubbe också för jag är kär :)


Cause if your love is all I had in this life
Well that would be enough until the end of time

/b

Ovido - Quiz & Flashcards