Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av beatrice - 13 oktober 2008 20:06

En riktigt bra gårdag, till slut. Bättre än förväntat. Men satan vad besviken jag blev först. Det finns inte. Du vet inte. Det går inte.. Stört. På riktigt. Tack för det blev bra. ..Det gör det alltid. På något sätt. Detkändes bra i vilket fall. Förresten är Johan en säl. Min säl! Hahahah, så jävla söt så det går inte! :D aough aough -klappar- och hopp! Jag döööör, hahahah fy fan vad klockrent! xP Senare på eftermiddagen följde jag med och tittade på när han tränade fotboll. Shit vilka minnen som kom tillbaka. Alla inhomhusträningar i wåxnäshallen.. Shit. Ja, man längtar tillbaka till tiden med Hertzöga. Riktigt mycket. Fan vad kul vi hade..! :) Det var en bra tid :)  Kul att kolla på ju! Pratade med Ronja en massa under tiden också. En massa gnäll blev det, välbehövligt! Skoja inte.. Men skönt.

Efteråt blev det lite chill och mys innan jag och Malle tog tåget hem tillsammans. Fan vilken bra dag det blev.


Idag. Fan. HAHAHAHAHAHAH! Seriöst. Det är helt sjukt vad jag har drömt konstiga grejer inatt. Massa olika, minns inte ens hälften av vad jag gjord ei morse..! Störande. Någon var om Boragarna iaf. Av någon anledning? Det var nyårsfirande på gång, mitt i sommarn. JAg och Henrik satt på bussen in till stan, men vi skulle hem på en gång egentligen. Men så ringde Ronja, fast det var Malle egentligen och sa att de och resten skulle komma efter, men jag va rinte sminkad. Då skulle Henrik fixa att jag var sminkad ändå, ringde till hans syster (som jag antar inte finns) och tog fram ett baseballträ O.o Sen var det nåt annat underligt om Fryksdalsdansen förra året när jag och Ronja satt på den där lilla bron på campingen och träffade han med läskiga ögat, en blandning när vi mötte Elin på sista Kolsnäs med Linda och vi skulle gräva efter i gruset efter huvuden som skulle finnas där som vi skulle lämna in på vattenparken och få pengar för det. Jag fattar inte!!!? Sen är jag plötsligt hemma i Skåre igen och håller i en kondom som jag inte vet vart jag får ifrån. Sen är jag i skolan och får reda på att det var Malle som hade laggt den i min hand, för hon kunde trolla. Så gjorde hon om det, så höll jag i en igen, den slängde jag på golvet i korridoren. Sen minsn jag inget mer.. Men det läskiga var ju.. Sen när jag vaknade på morgonen och sträckte mig efter telefonen som låg på golvet.. Jo men visst, då ligger det en kondom på golvet, som absolut inte låg  där när jag somnade kvällen innan. HUH? sånt där är läskigt.. Har jag börjat gått i sömnen eller vad händer? Wierd, hur fan blev det så? Hjälp..! ;o

...Öh, ja men jag antar att du är typ jätteintresserad av vad jag drömmer om, om nätterna (a) Heeeeeeeh.


Jag antar att jag behöver börja plugga nu. SKa nog föröska skriva halva redovisningen på boken iaf nu. Sen intervjua Ronja och göra ett utkast av det. Sedan se på tv och prata me dJohan innan jag lägger mig. Huh, tur att jag sitter och bloggar i 100år när jag inte har nåt speciellt för mig. Förresten, till helgen bär det av till Cathrine och Gustav i Göteborg. Fan, det blir nice det :D Synd bara att jag är så fattig hela tiden.. BÄ. Gott att jag har jobabt litelite, så jag får mer pengar i slutet av månaden iaf. Dessutom har jag slutat spara i de där jävla fonderna som bara går ner hela tiden, så det blir 500kr som stannar kvar på kontot. Sånt gillar jag. Kankse inte är fullt lika fattig om två veckor? Weeeheeeeeee.

Nu ska jag ge mig iaf. Måste fan plugga ju, WÄK! Jobbigt.


under fläcktarna virvlar orden runtomkring

vrider sig, kvider sig och går av

/b

Ovido - Quiz & Flashcards