Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av beatrice - 14 oktober 2008 23:13

Efter skolan tog jag och Linnéa oss en promenix hem till henne från stan. Lök, hahah! En sväng förbi ica och handlade innan också förresten. Innan vi grejade mat gick vi ut en sväng. Hur skönt väder som heslt ju! Älska höstsol :) Vi gick mort till Mariebergsskogen och tittade på djuren. Mycket exotiskt! Hahah, men fan vad kul! Kollade hestarna, groteskokaneinen som såg övergödd ut och värsta mongot hahah! Läskiga getter och stenbockar och man trodde nästintill att vi hade hamnat i alperna? Heeeeh ;) Luktade illa gjorde dom också! DRETSTORA grisar! Sheeeeet, inte att leka med heller. Dom kan ju döda iaf, om det är nåt dom kan. Scary.. Håll dig borta från grisen.. Sånna där andrabääar också. Får! En regid pung, nåt att slicka på det. Huh! ..Kanske inte. Smuts! Höhöhö.

Vi gick hem efter en överraskande lärorik promenad i mariebergsskogen ^^, heheh. Me like!

Vi åkte hem och grejade mat. Köttfärssås och spagetti, ingen dret inte! Jag blev tjoooooockmätt! Jeeah, rullar fram. Somnade till That 70th show och vaknade med plågad nacke. Aj aj aj, inte skönt. Blir fan så när man somnar sittande. Höhö, skööönt ;)

Strax efter 18 bar det av mot LLA med Linnéas fader och två andra göbbar. Hockey på G, Färjestad - HV. Ståplats för min och Linnéas del, det är fina grejer det! ;) Myyyyyyyychet trevligt, tjuuu :D Träffade på lite folk man kände igen också. Sofia och Soffan, Henrik Berg(uj uj, kom och tänka på fryksdalsdansen då.. bräk, stört!) och vem mer? Hahah, TILLY! Lite roligt ^^, Färjestad vann iaf med 4-2, ooooh så gytt :D Seeeegt in till stan. Alldeles för mycket bilar ju, hallå! Väntade på bussen hem, men Oskar kom och körde hem mig ist. Vilken man, hahah! Störd. Fan vad kul att träffa honom, sådär  två år efter ;P FUNNY-stämpel på den där skåningen, du ^^,


Nu är jag hemma och plugga rlite. Skriver bokredovisning på Tusen strålande solar. MJAAAAA, det går inte jättebra och det ska vara klart på fredag. Förresten har jag prov i det svnska språket på fredag cokså. Prov i matte på måndag. Utkastet till repportaget ska vara klart imorgon. Har jag gjort det? Nej. Kalas! Jag får fixa det på bussen till skolan eller nåt torr jag. Det är värt att sova nu. Jag är fan trött.. Lite halvbesviken också. Men fan.. Care på det nu, jag orkar inte. Inte hela tiden. Det blir nog bra. Ja. Det gör det ju alltid. Men inte nu. Låt mig sova och glömma det är jobbigt.

Förresten. Fan vilken bra dag. Ja tack gärna, mer av sådana här :*


DU. Bilder fårn besöket hos djuer kommer så småningom på bilddagboken. Icke att förglömma! De är trevliga, hahahh! Hejmongo :)


And everytime that you live is a time when

you feel and the only time you heal

/b

Ovido - Quiz & Flashcards